طراحی و احداث فضای سبز محلی

دستور کارجلسه : دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر مهدیشهر با حضور اعضای محترم در ساعت ۱۷ مورخ ۲۲/۶/۹۹ در محل شورای اسلامی شهر تشکیل گردید. جلسه با صلوات بر محمد (ص) وآل محمد (ص) آغاز و وارد دستور گردید.
دستور جلسه : بررسی نامه های رسیده

تصمیمات متخذه:

۱- نامه شماره ۱۰۶۴۰ مورخ ۲۲/۶/۱۳۹۹ شهرداری مهدیشهر در جلسه قرائت شد و در راستای تحقق برنامه طراحی و احداث فضای سبز شهری کد بودجه ۲۰۱ طرح، طراحی و احداث فضای سبز محلی و زیر ردیف پروژه خرید و نصب تندیس شخصیت های محلی و ملی و تابلوهای یک پارچه اعلانات و معرفی محلات در سطح شهر، با تهیه سردیس از مشاهیر هنر مهدیشهر به تعداد یازده نفر به مبلغ دو میلیارد و پانصد هزار ریال (که مبلغ سیصد میلیون ریال در بودجه پیش بینی شده بوده است ) موافقت گردید و الباقی مبلغ در اولین متمم بودجه شهرداری پایدار گردد.
(به استناد بند ۲۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران )

۲- با توجه به استعفای آقای علیقلی پارسا از نمایندگی شورا در کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰ شهرداری مهدیشهر، مقرر شد آقای رضا اصیل منش از این تاریخ به عنوان نماینده شورای مهدیشهر در کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰ شهرداری معرفی و در جلسات کمیسیون حاضر شوند.

۳- نامه شماره ۹۶۸۱ مورخ ۳/۶/۹۹ شهرداری مهدیشهر با موضوع تهیه طرح جامع گردشگری مهدیشهر و در راستای جهت بخشی به طرح تفضیلی شهر مهدیشهر(در دست اقدام) و با افزایش مبلغ ردیف بودجه ۱۰۲ با عنوان طرح های توسعه و تفضیلی شهری و افزایش بندی در زیر ردیف طرح تهیه و تصویب طرح های جامع و هادی با عنوان طرح جامع گردشگری شهری با اعتباری معادل دومیلیارد و پانصد میلیون ریال و پس از برگزاری مناقصه و انتخاب مشاور ذیصلاح مورد موافقت اعضاء شورا قرار گرفت . مجری طرح ملزم است در صورت تصویب پروژه در سایر دستگاهها از جمله شورای اسلامی شهر مهدیشهر، کمیسیون ماده ۵، شورایعالی شهرسازی و معماری و … با همگون نمودن طرح با طرح های در دست اقدام همچون طرح تفضیلی ، با همکاری ناظر عملی به ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز به کارفرما مبادرت نماید.
(به استناد بند۲، بند۱۱ و بند ۲۳ ماده ۸۰ قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *