پروژه آسفالت معابر شهری

دستور کارجلسه : دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر مهدیشهر با حضور اعضای محترم در ساعت ۱۶ مورخ ۲۹/۲/۹۹ در محل شورای اسلامی شهر تشکیل گردید. جلسه با صلوات بر محمد (ص) وآل محمد (ص) آغاز و وارد دستور گردید.
دستور جلسه : بررسی نامه های رسیده

تصمیمات متخذه:

۱- نامه شماره ۲۹۳۷ مورخ ۲۹/۲/۹۹ شهرداری مهدیشهر در جلسه قرائت شد و با لایحه خرید قیر مصرفی شهرداری مهدیشهر از طریق سازمان همیاری شهرداریهای استان سمنان به مبلغ ۰۰۰/۴۶۰/۳۷۱/۵ ریال از محل اعتبارات طرح آسفالت معابر شهری با جمعیت زیر ۵۰ هزار نفر و با کد طرح ۱۵۰۲۰۰۱۰۱۰ با عنوان پروژه آسفالت معابر شهری از طریق ترک تشریفات مناقصه به سازمان همیاری شهرداریها موافقت گردید.
(به استناد بند ۱۴ ماده ۸۰ قانون شوراها و انتخاب شهرداران)

۲- نامه شماره ۸۴۶ مورخ ۲۷/۱/۹۹ شهرداری مهدیشهر در خصوص صدور جواز ساختمانی برای هتل کوه نوردر جلسه قرائت شد و صدور جواز هتل براساس تعرفه عوارض سال ۱۳۹۷ و تخفیف ۲۰% پایان سال با توجه به مندرجات پرونده از نظر این شورا بلامانع است.

۳- نامه شماره ۱۷۱۶ مورخ ۱۰/۲/۹۹ شهرداری مهدیشهر در جلسه قرائت شد و مقرر گردید که در مورد مبلغ مابه تفاوت چند پروانه معدودی که از تاریخ ۲۸/۲/۹۸ تا شهریور ۹۸ با اعمال میزان ۳۶% ضریب قیمت منطقه ای عوارض محاسبه و صادر گردیده است مطابق با قانون و مقررات، شهرداری برخود نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *