فراخوان و اصلاح میادین شهر

دستور کارجلسه : دویست و بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر مهدیشهر با حضور اعضای محترم در ساعت ۱۶ مورخ ۲۷/۲/۹۹ در محل شورای اسلامی شهر تشکیل گردید. جلسه با صلوات بر محمد (ص) وآل محمد (ص) آغاز و وارد دستور گردید.
دستور جلسه : بررسی نامه های رسیده

تصمیمات متخذه:

۱- صورتجلسه هیئت تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی کشور با قوانین شهرهای تابعه شهرستان مهدیشهر (۲۲/۲/۹۹ ) در جلسه قرائت شد و در خصوص بند ۷ – بند ۱ صورتجلسه ۲۲۰ با توجه به اینکه تصمیم این شورا برای برون سپاری تاسیسات جایگاه CNG شهرداری مهدیشهر به صورت اجاره به شرکتهای مجاز و دارای صلاحیت می باشد. در ضمن عرصه CNG و ترمینال به مساحت ۵ هزار متر مربع دارای واگذاری و بهره برداری از سازمان راه و شهرسازی شهرستان به شهرداری بوده و به دلیل عدم پرداخت مبلغ زمین تا به حال امکان اخذ سند مالکیت مقدور نگردیده است.

۲- نامه شماره ۲۸۷۳ مورخ ۲۷/۲/۹۹ شهرداری مهدیشهر در جلسه قرائت شد و با کلیات پیشنهادات شهرداری در خصوص فراخوان و اصلاح میادین شهر موافقت گردید و مصوب شد دو میدان :۱- گل رودبار ۲-نیستان احداث شود و میدان پاکریس ارتقاء کیفی یابد و الباقی میادین نیز در صورت گشایش مالی براساس طرح پیشنهادی اقدام شود.
(از محل : زیر ردیف پروژه ساماندهی میادین و معابر شهری بودجه سال ۱۳۹۹) ( به استناد بند ۲۳ ماده ۸۰ قانون شوراهایاسلامی کشور و انتخاب شهرداران)
در ضمن المانهای میدان نماز و میدان فردوسی تهیه و نصب گردد، همچنین المان میدان ولی عصر با هزینه خیرین و حمایت شهرداری اجرا گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *