عوارض پروانه ساختمانی مالکین

دستور کارجلسه : دویست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر مهدیشهر با حضور اعضای محترم در ساعت ۱۷ مورخ ۱۷/۱۲/۹۸ در محل شورای اسلامی شهر تشکیل گردید. جلسه با صلوات بر محمد (ص) وآل محمد (ص) آغاز و وارد دستور گردید.
دستور جلسه : بررسی نامه های رسیده

تصمیمات متخذه:

۱- نامه شماره ۱۹۷۳۳ مورخ ۱۷/۱۲/۹۸ شهرداری مهدیشهر در خصوص شرایط ویژه پرداخت عوارض پروانه ساختمانی مالکین جهت اخذ پروانه که به شهرداری مراجعه می نمایند و نقشه های معماری و مهندسین ناظر و نظام مهندسی هنوز تهیه نگردیده است در جلسه قرائت شد و اعضا شورا موافقت نمودند : مراتب اخذ عوارض طبق ضوابط شهرسازی و تراکم منطقه اخذ و مالکین حداکثر تا پایان نیمه اول سال ۹۹ مدارک مورد نظر را تکمیل و به شهرداری ارائه نمایند. همچنین پروانه ساختمانی مالکین که عوارضات خود را نقدا پرداخت نمایند و بدهی خود را تا پایان سال ۹۸ تسویه نمایند در نیمه اول سال ۹۹ به نرخ همان سال اقدام صورت می گیرد. ( به استناد بند ۱۶ ماده ۸۰ قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران)

۲- نامه شماره ۴۸۴۰ مورخ ۱۷/۱۲/۹۸ شرکت خدمات مبنافرتاک آریا (آقای مستخدمین حسینی) در جلسه قرائت شد و موافقت گردید: شرکت مذکور پیرو قرارداد قبلی با شهرداری مهدیشهر پس از انجام و تکمیل قرارداد و انجام تعهدات فی مابین نسبت به راه اندازی سیستم پرداخت الکترونیک (QR ) در تاکسی های سازمان حمل و نقل شهرداری مهدیشهر به صورت رایگان اقدام نماید. لذا با توجه به نصب پلتفورم، استند الکترونیکی و بارکد خوان در تاکسی های درون شهری ضرورت دارد تا حراست شهرداری مهدیشهر بر نکات امنیتی نظارت داشته باشد.

۳- نامه شماره ۴۸۵۴ مورخ ۱۷/۱۲/۹۸ مدیر عامل جامعه خبرنگاران مهدیشهر آقای رضا تبیانیان در جلسه شورا قرائت شد و اعضا شورا موافقت نمودند تا برای فعالیت بهتر و هماهنگی بیشتر خبرنگاران در یکی از اتاقهای محل شورای اسلامی شهر به مدت ۶ ماه به صورت موقت مستقر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *