برگزاری همایش زبان مادری

دستور کارجلسه : دویست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر مهدیشهر با حضور اعضای محترم در ساعت ۱۷ مورخ ۱۵/۱۲/۹۸ در محل شورای اسلامی شهر تشکیل گردید. جلسه با صلوات بر محمد (ص) وآل محمد (ص) آغاز و وارد دستور گردید.
دستور جلسه : بررسی نامه های رسیده

تصمیمات متخذه:

۱- نامه شماره ۴۸۲۱ مورخ ۱۵/۱۲/۹۸ با موضوع ایجاد دفتر خدماتی در خصوص انجام کلیه مراسمات کفن و دفن و مجالس ترحیم و … با وظایف مشروطه و واگذاری بخشی از امور واحدهای خدماتی شهرداری، از قبیل آمبولانس ، غسالخانه و .. به ایشان در جلسه شورا قرائت شد و مورد موافقت اعضاء شورا قرار گرفت. (به استناد بند ۲ و ۵ و ۱۴ ماده ۸۰ قاونو شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران)

۲- نامه شماره ۴۸۲۲ مورخ ۱۵/۱۲/۹۸ شهرداری مهدیشهر در موضوع درخواست کارگران زحمتکش شهرداری مهدیشهر در جلسه قرائت شد و مقرر گردید با توجه به پرداخت مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۸۰ ریال (هشت میلیون تومان) با نرخ ۹۷ به صورت نقدی بابت احداث یک واحد تجاری به مساحت ۴۰ متر مربع و ۸۰/۸۳ متر مربع پارکینگ در طبقه همکف و احداث ۸۰/۱۲۳ متر مربع به جمع مبلغ عوارض پروانه ۶۰۰/۲۷۷/۱۳۵ ریال ، باقیمانده مبلغ قابل پرداخت عوارض پروانه با نرخ سال ۱۳۹۸ و با اعمال ۳۰ درصد ماده ۵۹ برای نامبرده محاسبه و دریافت شود.

۳- نامه شماره ۴۸۰۴ مورخ ۱۰/۱۲/۹۸ مدیر نمایندگی انحصاری پذیرش و پخش پیام های بازرگانی صدا و سیمای مرکز سمنان در جلسه قرائت شد و مورد موافقت اعضا قرار گرفت تا بابت تهیه یک تیزر تلویزیونی از عملکرد شهرداری مهدیشهر با اعمال نظرات اصلاحی اعضا محترم شورا مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۲۰ ریال (دو میلیون تومان) به نمایندگی پخش پیم های بازرگانی صدا و سیمای مرکز سمنان پرداخت شود.

۴- نامه شماره ۴۸۱۲ مورخ ۱۲/۱۲/۹۸ در جلسه قرائت شد و با توجه به مشکلات عدیده نامبرده و عدم توان اداره زندگی ، این شورا مصوب نمود تا مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۳ ریال (سیصد هزار تومان) از ردیف ماده ۱۷ بودجه شهرداری مهدیشهر به نامبرده پرداخت شود.
۵- نامه شماره ۴۸۱۹ مورخ ۱۲/۱۲/۹۸ شهرداری مهدیشهر در مورد درخواست مالکین پلاک ثبتی ۱۶۴۹ و با توجه به پرداخت علی الحساب مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۱۰ ریال که مقرر بوده تا پایان سال ۹۵ تسویه حساب گردد و شهرداری نظر شورا را با توجه به تاخیر در تسویه حساب مبلغ خواسته است اعضا شورا مقرر نمودند: شهرداری مهدیشهر مطابق قانون و مقررات و مفاد قرارداد عمل نماید.

۶- نامه شماه ۴۸۲۵ مورخ ۱۵/۱۲/۹۸ شهرداری مهدیشهر در خصوص نامه مالک پلاک مشاعی ۱۳/۲۵۱۳ واقع در ۱۶ متری دردشت در جلسه قرائت شد و اعضا شورا موافقت نمودند با توجه به توافقات به عمل آمده با شهرداری مهدیشهر و نظر کارشناسی رسمی ، دو دانگ سهم خانم زهرا پاکدامن به مساحت ۸۹/۳۸ متر مربع با قیمت کارشناسی هر متر مربع (۰۰۰/۵۰۰/۹ ریال ) که در تعریض قرار دادرد خریداری شود. (به استناد بند ۲۳ و ۱۴ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور و تنتخاب شهرداران)

۷- نامه شماره ۱۷۲۰۵ مورخ ۲/۱۱/۹۷ شهرداری مهدیشهر در خصوص توافق با مالک پلاک ثبتی ۲۷۸/۲۸۴۴ که با نظر مساعد مالک و کارشناس رسمی مورد توافق با شهرداری مهدیشهر طی توافقنامه شماره ۱۴۸۶۵ مورخ ۲۵/۹/۹۷ قرار گرفته است که مورد تایید شورای شهر می باشد ، با توجه به افزایش قیمت از سال ۱۳۹۷ تا کنون ، شهرداری مهدیشهر نسبت به اجرایی نمودن مفاد صورتجلسه اقدامی نکرده است و کوتاهی نموده ، لذا براساس توافق به عمل آمده با نامبرده مبلغ ۰۰۰/۱۴۲/۲۹ ریال ما به تفاوت مبلغ پروانه که در بند ۵ توافقنامه مذکور قید شده است از مالک پلاک آقای عل سعیدی دریافت نشود. (به استناد بند ۲۳ و ۱۴ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران)

۸- با توجه به برگزاری همایش زبان مادری که با همکاری شورا و انجمن شعر و ادب برگزار شد تعداد ۵ جایزه ۰۰۰/۵۰۰ ریالی (پنجاه هزار تومانی) به کودکان و نوجوانان شرکت کننده و برگزیده در مسابقه شعر خوانی سنگسری به انجمن شعر و ادب و برگزار کنندگان مجازی همایش روز زبان مادری پرداخت گردد (از ردیف ماده ۱۶ بودجه شهرداری مهدیشهر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *