نرخ تاکسی های درون شهری

دستور کارجلسه : دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر مهدیشهر با حضور اعضای محترم در ساعت ۱۷ مورخ ۳/۱۲/۹۸ در محل شورای اسلامی شهر تشکیل گردید. جلسه با صلوات بر محمد (ص) وآل محمد (ص) آغاز و وارد دستور گردید.
دستور جلسه : بررسی نامه های رسیده

تصمیمات متخذه:

۱- نامه شماره ۱۸۹۰۸ مورخ ۲۸/۱۱/۱۳۹۸ شهرداری مهدیشهر در مورد نرخ کرایه های تاکسی درون شهری در سال ۱۳۹۹ به انضمام دو برگه آنالیز پیوست در جلسه شورا قرائت و مورد موافقت اعضاء شورا قرار گرفت.( به استناد بند ۲۶ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران )

۲- نامه شماره ۱۸۹۰۷ مورخ ۲۰/۱۱/۱۳۹۸ شهرداری مهدیشهر در جلسه قرائت شد و مقرر گردید شهرداری نسبت به فروش یک دستگاه خودرو سنگین بنز ۱۳۱۳ به دلیل فرسوده بودن و عدم شماره گذاری به صورت مزایده حضوری اقدام نماید و از محل فروش آن بولدزر شهرداری تعمیر گردد. (به استناد بند ۸ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران)

۳- نامه شماره ۱۹۰۸۹ مورخ ۲/۱۲/۱۳۹۸ شهرداری مهدیشهر در خصوص توافق نامه اجرای طرحی طبق صورتجلسه شماره ۹۰۱۸ مورخ ۲/۶/۷۹ و صورتجلسه ۱۸۶۸۲ مورخ ۲۷/۱۱/۱۳۹۸ شهرداری در جلسه قرائت شد و در اجرای طرح بلوار ولایت و میدان ولایت و خیابان ۱۴ متری جاده قدیم دربند که در گذشته با مالکین پلاک های ۹۳ و ۹۴/۲۸۶۲ تنظیم گردیده جهت اجراء ماده ۴۵ پلاک و کسر تعریض های انجام شده مطابق سند مالکیت در جلسه قرائت شد و مورد موافقت اعضاء قرار گرفت. در توافق نامه های یاد شده سهم شهرداری از کل پلاک ۴۵% (چهل و پنج درصد) مساحت پلاک فوق می باشد که مقداری از آن در تعریض بلوار و میدان ولایت و مابقی به صورت زمین و قطعات تفکیکی به شهرداری واگذار گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *