حضور دکتر جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداریها در مهدیشهر / بازدید از پارک مهرگان و ساختمان اداری شهرداری

۹۷/۱۱/۱۱

✅ با دعوت دکتر حاجی بگلو #شهردار_مهدیشهر و مهندس اصیل منش #رئیس_شورای_شهر_مهدیشهر دکتر جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور جهت بازدید از چندین پروژه وارد شهر گردشگری مهدیشهر شد.

◽به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهدیشهر؛ در این بازدید مهندس ابک معاونت عمرانی استانداری، #رئیس_شورای_شهرستان_مهدیشهر، #اعضای_شورای_شهر_مهدیشهر و #شهردارمهدیشهر وی را همراهی میکردند.

◽معاون وزیر کشور در توصیه ای مطرح کرد: شهرداریها باید به درآمد های پایدار رجوع کنند که این روش بسیاری از موانع و مشکلات را مرتفع خواهد کرد.

◽دکتر جمالی نژاد ضمن تقدیر از شهردار و اعضای شورای شهر جهت اقدامات انجام شده بیان داشت: بنده برای اولین بار وارد شهر مهدیشهر می شوم و به عنوان اولین جمله میتوان گفت شهر مهدیشهر شهری زیبا و زنده است که از نظر نورپردازی، فضای سبز و نشاط شهری اقدامات قابل توجهی صورت پذیرفته است.

◽وی ادامه داد: پارک مهرگان نیز بسیار زیبا طراحی شده و قطعا محیطی با نشاط برای خانواده ها خواهد بود علاوه بر آن دید بسیار عالی و نمای کلی شهر نیز بر زیبایی آن افزوده که امیدوارم فاز های بعدی و تکمیلی این پروژه نیز به سرانجام برسد، واقعا اجرای چنین پروژه ای جای تقدیر دارد.

◽معاون وزیر کشور در خصوص ساختمان جدید #شهرداری_مهدیشهر گفت: بنای چنین ساختمانی قطعا قابل تحسین است و آینده چندین سال دیگه این شهر در آن دیده شده است.

◽رئیس سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور اظهار داشت: در توصیف کلی شهر زیبای مهدیشهر میتوان به آب و هوای بسیار مطلوب، موقعیت بسیار عالی و پتانسیل های عالی دیگر اشاره داشت که جای بسی خوشحالی است که منتخبین جوان مردم به همراه شهردار جوان خود این چنین با انگیره و پر شور و نشاط در حال توسعه شهر در بحث های گوناگون هستند که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

◽دکتر جمالی نژاد ضمن وعده حضور خود در آینده ای نزدیک عنوان داشت: حتما بزودی دوباره به این شهر زیبا خواهم آمد که امیدوارم این روند و اتفاقات زیبا همچنان ادامه داشته باشد.

◽در پایان دکتر جمالی نژاد در پاسخ به موضوعات مطرح شده توسط دکتر پاکزادیان #رئیس_شورای_شهرستان_مهدیشهر این چنین پاسخ داد: قول مساعدت جهت جذب نیرو در شهرداریهای شهرستان و حمایت اداری از شهرداریها را داده که نیازمند پیگیری است.
از این رو به دکتر حاجی بگلو مأموریت داده شد به راهکارهایی جهت جذب نیرو متخصص در شهرداری به جمع بندی هایی برسد و در جلسه ای که برگزار خواهد شد مجوز استخدام و موارد مرتبط مورد بررسی قرار گیرد.

🔻قابل ذکر است معاون وزیر کشور در پایان سفر خود به مهدیشهر از هتل سنگسر و چندین پروژه دیگر در سطح شهر نیز بازدیدی به عمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *