نشست اعضای شورای شهر با رئیس دانشگاه سمنان در خصوص دانشکده منابع طبیعی مهدیشهر / بهمن ۹۷

اولین نشست #اعضای_شورای_شهر_مهدیشهر با حضور مسئولین دانشگاه سمنان در محل دانشکده منابع طبیعی مهدیشهر پیرامون ساختمان اداری و آموزشی دانشکده و سایت تحقیقاتی آن در تاریخ ۹۷/۱۱/۱۰ تشکیل گردید.

◽به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهدیشهر؛ در این جلسه دکتر نصیری ریاست دانشگاه سمنان، دکتر شربت دار، دکتر کافی، مهندس شهریاری، معاونین دانشگاه، دکتر نقدی ریاست دانشکده منابع طبیعی مهدیشهر، دکتر حاجی بگلو #شهردار_مهدیشهر و مسئولین دیگر دانشگاه حضور داشتند.

◽با توجه به تخصیص چهار میلیارد تومان در سفر اخیر ریاست محترم جمهور به استان سمنان جهت ساخت این مجموعه لزوم پیگیری و رفع موانع موضوع در دستور کار جلسه قرار داشت.

◽در ابتدا دکتر نصیری لزوم تعیین تکلیف زمین دانشکده را مورد تایید قرار داد و مقرر شد که در مدت باقیمانده سال ۹۷ محل جدیدی برای ساخت دانشکده منابع طبیعی اختصاص یابد.

◽در ادامه مهندس اصیل منش #رئیس_شورای_شهر_مهدیشهر ضمن قدردانی از مسئولین دانشگاه و معاونت های محترم، یکی از خواسته های بر حق مردم مهدیشهر را ایجاد و راه اندازی ساختمان دانشکده منابع طبیعی برشمرد و با توجه به اینکه حدود هفت سال از تاسیس دانشکده در مهدیشهر سپری می شود و کماکان ساختمان آن به صورت استیجاری می باشد خواستار تلاش و همکاری همه مسئولین در جهت رفع موانع اداری و اختصاص زمین مناسب برای ساخت آن گردید و پیشنهاد شد که جلسه ای با حضور نماینده مجلس، معاونت عمرانی استانداری و فرماندار برای تعیین تکلیف گردد.

◽در پایان بعد از بحث و بررسی مقرر گردید که با پیگیری لازم از طرف دکتر نقدی ریاست محترم دانشکده منابع طبیعی مهدیشهر و همکاری همه جانبه #شورای_اسلامی_شهر_مهدیشهر و مسئولین دیگر در اسرع وقت نسبت به محل احداث آن تعیین تکلیف گردد.
همچنین نسبت به پیگیری جذب بودجه تخصیص داده شده از سازمان برنامه و بودجه و از طریق دانشگاه اقدامات لازم انجام گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *