دفتر کار صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مهدیشهر افتتاح شد

دفتر کار صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان مهدیشهر طی مراسمی با حضور مدیر عامل شرکت مادر تخصصی، مسئولان جهاد کشاورزی استان و جمعی از سهامداران عضو صندوق، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری نیزوا،مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی صبح پنجشنبه در این مراسم  گفت: در تمامی استان ها با تفاهم نامه فی مابین شرکت مادر تخصصی، سازمان های جهاد کشاورزی ومقامات استان در تامین منابع مورد نیاز خصوصا سهم بخش دولت اقدام شده است.

سید عبدالکریم رضوی افزود: باتوجه به درخواست اکثر صندوق های شهرستانی به خصوص صندوق شهرستان های استان سمنان،  نظر است از منابع در نظر گرفته شده در بودجه، افزایش سرمایه صندوق ها محقق شود.

سید مجید موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این مراسم گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان مهدیشهر به عنوان چهارمین صندوق شهرستانی درسطح کشور 18 دیماه سال 91 فعالیت خود را با سرمایه اولیه22 میلیارد ریال شروع کرد که در تشکیل این صندوق مشارکت خوب و موثر بهره برداران و  واریز میزان سهم خود در کوتاهترین زمان قابل توجه بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر نیز در این مراسم گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بیش از 28 میلیارد ریال سرمایه و 404 عضو دارد و طی فعالیت 18ماهه خود بیش از 43 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود 4 درصد به اعضا اعطا کرده است.

پرویز میرآخورلو تصریح کرد: برای خرید این دفتر کار مبلغ 12میلیون 500 هزار تومان از محل درآمد های خود صندوق هزینه شده است.

در این مراسم همچنین تعدادی از بهره برداران گزارشی از نحوه دریافت تسهیلات با بهره کم و خدمات ارائه شده از سوی صندوق ارائه کردند و خواستار افزایش سرمایه و عضویت جمعی دیگر از بهره برداران به ویژه عشایر در این صندوق شدند.

منبع نیزوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *