مراسم تجلیل از بازیکنان هاکی مهدیشهر، قهرمان کشور به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری مهدیشهر

سرویس خبری سایت شورای اسلامی شهر مهدیشهر- مراسم تجلیل از تیم هاکی امید، قهرمان کشور در مسابقات سراسری اراک و تیم هاکی نوجوانان مهدیشهر، دارنده مقام سوم مسابقات کشوری قم به ابتکار شورای اسلامی شهر مهدیشهر در فرهنگسرای نیستان برگزار شد.
در این مراسم که با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر، سرپرست شهرداری، مقامات شهرستان، رییس هیات هاکی استان، قهرمانان هاکی و خانواده هایشان برگزار شد، آقایان شاهمیری رییس شورای اسلامی شهر مهدیشهر، علی اکبر ملاییان مدیر فنی تیم های هاکی استان، مهندس شهریاری رییس هیات هاکی استان و عضو هیات رییسه فدراسیون هاکی کشور، و بابایی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهدیشهر، هر یک در خصوص این موفقیت ارزشمند و لزوم توجه به تیم های پایه و برنامه ریزی جهت استمرار قهرمانی و مدال آوری جوانان و نوجوانان سخن گفتند.
سپس مربیان و بازیکنان رده های امید و نوجوانان هاکی مهدیشهر (نمایندگان شایسته استان سمنان) به پاس مدال آوری و موفقیت در بازگرداندن مجدد مهدیشهر به جمع مدعیان طراز اول هاکی کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.
عباس ارویی، مربی هاکی امید مهدیشهر، محمد رضا سعیدیه سرپرست، مرتضی حامدی، امیر ارویی، مصطفی ذوالفقاریان، محمد امین زینعلیان، حمید نورانیان، اویس مومنیان، امیرحسین سلمانیان، مرتضی بینایی، محمد جواد غلامی، احمد علی ربانی، حامد رضاییان، حسین ربانی و میلاد کساییان به عنوان بازیکنان تیم امید مهدیشهر(قهرمان کشور) و داریوش دوستمحمدی، محمد رضا تبیانیان، احسان صحرایی، سعید حیدریان، محمد امین زینعلیان، محمد رضا حیدریه، مرتضی بینایی، محمد علی صالحی پور، رضا نجاتی، عارف حامدی، فرشید جمالی منش، رضا تورانیان،علیرضا سنگسری بازیکنان تیم هاکی نوجوانان به همراه علیرضا ملکی و محمد تبیانیان مربیان تیم نوجوانان  و عباس بینش دبیر هیات هاکی استان سمنان، افتخار آفرینانی بودند که در این آیین خاطره انگیز لوح یادبود و جایزه شورا و شهرداری مهدیشهر را دریافت کردند.
بهرام شفیع رییس فدراسیون هاکی کشور مهمان ویژه این مراسم بود که به علت بیماری قلبی، نتوانست خود را به جمع ورزشکاران برساند. مجری مراسم اعلام کرد شفیع با ارسال نمابری به شورای اسلامی شهر مهدیشهر عذرخواهی کرده و قول داده است تا در فرصت های آتی به دیدار شورای شهر، مقامات و ورزشکاران مهدیشهر بیاید.
گفتنی است رشته ورزشی هاکی از سال 1358 در مهدیشهر ظهور یافت و با تلاش بزرگانی چون ” مراد علی خاکباز ”  مربی بین المللی هاکی  دوران رشد و بالندگی خود را پشت سرگذاشت و اکنون پس از 33 سال به یکی از پرافتخارترین رشته های ورزشی مهدیشهر و استان سمنان بدل شده است.
مهدیشهر همواره به عنوان نماینده استان سمنان در رقابت های هاکی کشور حضور داشته و از حیثیت ورزشی استان دفاع کرده است. مهدیشهر (مهد هاکی کشور) یک ورزشگاه اختصاصی هاکی چمنی دارد که فاز نخست آن عملیاتی شده و ورزشکاران در  انتظار اجرایی شدن فاز دوم آن هستند.
برخی از حاشیه های مراسم:
بابایی رییس اداره ورزش و جوانان مهدیشهر با ابراز خوشحالی توام با شگفتی از اقدام شورای اسلامی شهر مهدیشهر در تجلیل از ورزشکاران، از برگزاری مراسم تقدیر از قهرمانان ورزشی مهدیشهردر بهمن ماه سال جاری از سوی اداره ورزش و جوانان خبر داد .
برگزاری چنین مراسمی موجب شگفتی و تعجب برخی از مهمانان شده بود.
حضور خبرنگاران، فیلمبرداران و عکاسان در مراسم ، جلوه خاصی به سالن داده بود.
بسیاری از خانواده های ورزشکاران از اقدام شهرداری و شورای شهر تمجید کرده و از برگزاری مراسم اظهار رضایت کردند.
شاهمیری رییس شورای شهر با اشاره به رویکرد جدید فرهنگی در شهرداری و شورای شهر مهدیشهر، از پیگیری برای تاسیس معاونت فرهنگی ورزشی در شهرداری مهدیشهر خبر داد.
پرافتخارترین های این مراسم عباس ارویی ، علی اکبر ملاییان  و علیرضا ملکی بودند.
عباس ارویی که در حال حاضر مربی تیم هاکی امید مهدیشهر (نماینده استان سمنان) است، 8سال سابقه ی عضویت در تیم ملی را در کارنامه خود دارد و در سال 1381 نیز به افتخار آقای گل بازیهای آسیایی سنگاپور دست یافته است. افتخارات دیگر او عبارتند از: قهرمانی بازی های آسیایی باکو (1383) و مالزی (1387)، قهرمانی باشگاه های جهان در چک (1389) ، نفر دوم بهترین گلزن های جهان در سال 2011، قهرمانی مسابقات جام جهانی کوچک در مسکو(2011) و حضور در جام جهانی لهستان (2011)
علی اکبر ملاییان نیز در حال حاضر مدیریت فنی تیم های هاکی استان سمنان را بر عهده دارد. عضویت در اولین تیم قهرمان کشور هاکی مهدیشهر در سال 1368، حضور در تیم قهرمان چمنی در سال 1370، مربی تیم جوانان (قهرمان کشور) در مسابقات سال 1375 سمنان، مربی تیم جوانان (قهرمان کشور )در مسابقات سال 1379 اصفهان، مربی بازیکن تیم سایپا مهدیشهر (قهرمان کشور) در سال 1383، حضور در مسابقات کشورهای آذربایجان، ارمنستان، روسیه، هنگ کنگ و اوکراین و سابقه عضویت در تیم ملی از سال 1370 تا 1381 از افتخارات این قهرمان پر سابقه است.
علیرضا ملکی نیز اکنون مربی تیم نوجوانان است. هاکی را از سال 1368 آغاز کرده و دست یابی به مقام های اول، دوم و سوم کشور در سال های مختلف از افتخارات اوست. حاصل کار او در دوران حضور در جمع بازیکنان هاکی، کسب 17 مقام کشوری و 5 مقام بین المللی به همراه تیم ملی است .او در بازی های آسیایی 2000 مالزی کاپیتان تیم ملی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *