امام جمعه مهدیشهر خواستار جبران عقب ماندگی مهدیشهر شد

حجت الاسلام بارانی ، امام جمعه مهدیشهر در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته (90/4/31) از مسولان استان خواست با توجه بیشتر به مهدیشهر ، عقب افتادگی این شهر از تحولات زیر بنایی را جبران کنند

به گزارش خبرنگار مهدیشهر نیوز ، وی با اشاره به پنجم مرداد سالروز اعلام مصوبه هیات دولت مبنی بر ارتقا مهدیشهر و تشکیل پنجمین شهرستان استان سمنان ، تحولات زیر بنایی در توسعه مهدیشهر را خواسته عموم مردم دانست و تصریح کرد : اگر چه مهدیشهر به  نقطه مطلوب نرسیده است ، اما امیدواریم با اجرایی شدن طرح ها و مصوبات سفرهای استانی دولت ، آن تحولات عظیم را شاهد باشیم.

امام جمعه مهدیشهر افزود : یک و نیم میلیارد تومان از اعتبارات وزارت نفت به توسعه مهدیشهر اختصاص یافته است که پانصد میلیون تومان از این مبلغ به منظور احداث پژوهشکده رویان مهدیشهر در نظر گرفته شده است . وی همچنین آغاز عملیات احداث پژوهشکده رویان و احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی مهدیشهر در آینده نزدیک را نوید داد و برخی از طرح های در دست ساخت مهدیشهر از جمله توسعه مدارس و احداث سالن ورزشی یک هزار نفری را نشانه هایی از تحول نسبی در این شهر دانست .

خطیب توانای جمعه مهدیشهر با یادآوری پنجم مرداد ۱۳۶۷ سالروز عملیات مرصاد یاد و خاطره شهدای این عملیات را گرامی داشت و ایستادگی جانانه بسیجیان ، پاسداران و ارتشیان در برابر منافقین را ستود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *