پیش نویس اصلاحیه بودجه

دستور کارجلسه : دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر مهدیشهر با حضور اعضای محترم در ساعت ۱۷ مورخ ۱۰/۸/۹۹در محل شورای اسلامی شهر تشکیل گردید. جلسه با صلوات بر محمد (ص) وآل محمد (ص) آغاز و وارد دستور گردید.
دستور جلسه : بررسی نامه های رسیده

تصمیمات متخذه:

۱- به دلیل تراکم موجود در گورستانهای محلی سطح شهر و ایجاد آلودگی های صوتی و بهداشتی ، مقرر گردید که اموات افراد غیر ساکن در مهدیشهر (که متوفی از سایر شهرهای کشور به مهدیشهر منتقل می شود ) در آرامستان جدید تدفین گردند و دفن این اموات در گورستانهای سطح شهر ممنوع گردید ضمنا حتما لازم است شهرداری کنترلهای لازم جهت احراز سکونت متوفی از طریق بررسی مدارک شغلی ، بیمه ، مدارک مالکیتی و … را اعمال نماید .

۲- نامه شماره ۱۳۴۵۷ مورخ ۱۰/۸/۱۳۹۹ شهرداری مهدیشهر به پیوست یک نسخه پیش نویس اصلاحیه بودجه سال ۱۳۹۹ جهت بررسی در جلسه شورا قرائت شد و مورد موافقت اعضاء شورا قرار گرفت ، ضمنا کل هزینه بودجه به شهردار محترم تفویض اختیار می گردد.
همچنین در اجرای بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداریها و بند ۱۵ ضوابط درآمدی و هزینه کرد اعتبارات از فصل سوم بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداریها و به منظور کاهش هزینه های حاصل از خطرات ناشی از بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه شهر شهرداری می تواند نسبت به بیمه نمودن اماکن و ساختمانهای شهروندان با مشارکت سی درصد مالکین و هفتاد درصد شهرداری اقدام نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *