تهیه برنامه ۵ ساله برای اداره شهر

دستور کارجلسه : دویست و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر مهدیشهر با حضور اعضای محترم در ساعت ۱۷ مورخ ۲۸/۷/۹۹ در محل شورای اسلامی شهر تشکیل گردید. جلسه با صلوات بر محمد (ص) وآل محمد (ص) آغاز و وارد دستور گردید.
دستور جلسه : بررسی نامه های رسیده

تصمیمات متخذه:

۱- بند ۱ صورتجلسه هیئت تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی کشور مورخ ۲۱/۷/۹۹ که در محل فرمانداری شهرستان مهدیشهر برگزار گردیده است و بند ۱ صورتجلسه شماره ۲۴۹ این شورا که مبنی بر : ممنوعیت اقامت و حضور اتباع افغانی در سطح شهر مهدیشهر بوده است ، توسط هیئت تطبیق اعلام شده است که در حیطه اختیارات شورا نمی باشد و رد می گردد . لذا اعضا شورا تقاضای ارجاع این بند به شورای تامین استان و هیات حل اختلاف به جهت اهمیت موضوع دارند.

۲- نامه شماره ۱۲۴۸۱ مورخ ۱۹/۷/۹۹ شهرداری مهدیشهر مبنی برفروش دستگاههای ذیل به صورت مزایده حضوری در جلسه شورا مطرح و با لایحه فوق مخالفت شد.
(ا-مینی لودر (بابکت) ۲ – قیر پاش ۳- آهن آلات ضایعات موجود در واحد موتوری ۴- یدک کش تراکتوری(تریلر)

۳- پیرو بند ۶ صورتجلسه ۲۵۰ مورخ ۲۲/۷/۹۹ شورای اسلامی شهر مهدیشهر، لایحه جدیدی به شماره ۱۲۹۱۳ مورخ ۲۸/۷/۹۹ در خصوص تهیه برنامه ۵ ساله برای اداره شهر ، به شورا رسید و مورد موافقت اعضا شورا قرار گرفت و مقرر گردید برابر قانون و آئین نامه مالی شهرداری تا سقف ۰۰۰/۰۰۰/۶۵۰ ریال (شصت و پنج میلیون تومان) اقدام گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *