دفترچه عوارض محلی

دستور کارجلسه : دویست و چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر مهدیشهر با حضور اعضای محترم در ساعت ۱۷ مورخ ۲۷/۵/۹۹ در محل شورای اسلامی شهر تشکیل گردید. جلسه با صلوات بر محمد (ص) وآل محمد (ص) آغاز و وارد دستور گردید.
دستور جلسه : بررسی نامه های رسیده

تصمیمات متخذه:

۱- نامه شماره ۸۸۵۴ مورخ ۲۵/۵/۹۹ شهرداری مهدیشهر با موضوع الحاق تبصره ۱ و ۲ به ماده ۲۹ دفترچه عوارض محلی (ساختمانی ) شهرداری در جلسه قرائت شد و با دو تبصره زیر موافقت شد
ماده ۲۹: تبصره ۱ : متقاضیانی که سطح اشغال را براساس ضوابط طرح جامع یا تفضیلی رعایت می نمایند ولی درخواست افزایش تراکم (طبقه) را دارند پس از تصویب در کمیسیون ماده پنج مبلغ عوارض مازاد بنا به شرح P2 3T محاسبه می شود.
تبصره ۲: متقاضیانی که درخواست سطح اشغال مازاد را دارند پس از تصویب در کمیسیون ماده پنج مبلغ عوارض مازاد سطح اشغال به شرح ۴۰P 3T محاسبه می شود.
(به استناد بند ۸ و بند ۱۶ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران)

۲- نامه شماره ۸۳۱۳ مورخ ۱۵/۵/۹۹ شهرداری مهدیشهر در جلسه قرائت شد و با توجه به اینکه عوارض سازه های موقت نظیر آلاچیق ، کانکس و غیره با کاربریهای مختلف گردشگری و … در تعرفه عوارض محلی سال ۹۹ پیش بینی نشده است با مفاد لایحه شهرداری مبنی بر اخذ عوارض سالیانه معادل ( ۵P * مساحت) با رعایت اصول فنی تحت نظر مهندسین ذیصلاح موافقت گردید.
(به استناد بند ۸ و بند ۱۶ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *