مناقصه واگذاری بخشی از خدمات شهری

دستور کارجلسه : دویست و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر مهدیشهر با حضور اعضای محترم در ساعت ۱۷ مورخ ۲۱/۴/۹۹ در محل شورای اسلامی شهر تشکیل گردید. جلسه با صلوات بر محمد (ص) وآل محمد (ص) آغاز و وارد دستور گردید.
دستور جلسه : بررسی نامه های رسیده

تصمیمات متخذه:
۱- در اجرای بند ۱۲ ذیل ماده (۸۰) قانون تشکیلات وظایف و اختیارات و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و .. با آخرین اصلاحات بودجه اصلاحی پیشنهادی سال ۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر مهدیشهر مبلغ (۰۰۰/۰۰۰/۹۰۰/۳ ریال ) اعم از درآمد و منابع تامین اعتبار و برآورد هزینه ها ، در جلسه شورا مطرح و پس از بررسی مورد تصویب قرار گرفت.
اصلاحیه بودجه پیشنهادی شورای اسلامی شهر مهدیشهر در سال ۹۹
حق الجلسه ۵ عضو شورا ۰۰۰/۰۰۰/۱۰۰/۲ ریال
میزان حق الزحمه پرسنل خدماتی شورا ۰۰۰/۰۰۰/۱۵۰ ریال
هزینه های مصرفی آب،برق،گاز،تلفن و اینترنت ۰۰۰/۰۰۰/۵۰ ریال
هزینه ایاب ، ذهاب و ماموریت ۰۰۰/۰۰۰/۶۰۰ ریال
هزینه خرید لوازم اداری، مصرفی و مطبوعات ۰۰۰/۰۰۰/۵۰ ریال
هزینه مشاوره و حق الوکاله ۰۰۰/۰۰۰/۹۰۰ ریال
هزینه تعمیرات و تاسیسات ۰۰۰/۰۰۰/۵۰ ریال
جمع ۰۰۰/۰۰۰/۹۰۰/۳ ریال

۲- نامه شماره ۶۱۵۵ مورخ ۱۸/۴/۱۳۹۹ شهرداری مهدیشهر در جلسه قرائت شد و با لایحه فروش زمین و سهم مشاعی شهرداری مهدیشهر به میزان از شش دانگ پلاک ثبتی ۷۲۷ واقع در مهدیشهر، خیابان صاحب الامر با کاربری مسکونی و براساس نظر کارشناس رسمی دادگستری به مبلغ هر متر مربع زمین ۰۰۰/۰۰۰/۱۷ ریال (هفده میلیون ریال) و قیمت کل زمین ۰۰۰/۲۷۰/۸۵۸/۱ ریال (یک میلیارد و هشتصدو پنجاه و هشت میلیون و دویست و هفتاد هزار ریال ) (به شماره کارشناسی ۱۴۲۹۹ مورخ ۱۰/۴/۱۳۹۹ ضمیمه لایحه) و کروکی پیوست موافقت گردید.
(به استناد بند ۸ و ۱۴ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران)

۳- نامه شماره ۶۳۴۷ مورخ ۲۱/۴/۹۹ شهرداری مهدیشهر، با عنایت به برنده شدن شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مهدیشهر در مناقصه واگذاری بخشی از خدمات شهری و فضای سبز شهرداری مهدیشهر (تامین نیروی انسانی ) ، نسخه پیش نویس قرارداد شماره ۶۳۴۸۰ مورخ ۲۱/۴/۹۹ در جلسه شورا قرائت و مورد موافقت اعضا شورا قرار گرفت . (مدت قرارداد از تاریخ ۱/۵/۱۳۹۹ لغایت ۳۱/۴/۱۴۰۰ به مدت یک سال شمسی و سایر شرایط قید شده در قرارداد فوق مورد تائید شورا می باشد)
(به استناد بند ۸ و ۱۴ و ۳۰ ماده قانون شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران)

۴- نامه و درخواست موسسه خیریه آوای آرامش به شماره ۱۲۶/۹۹ مورخ ۱۶/۴/۹۹ در جلسه قرائت شد و موافقت شد تا شهرداری مهدیشهر نسبت به صدور مجوز نصب تابلوهای تبلیغاتی برای معرفی مرکز معاینه فنی آوای آرامش مهدیشهر در میدان ورزش و در ورودی بلوار کارگر اقدام و با توجه به اهمیت معرفی مرکز و ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان و فعالیت ارزشمند مرکز به جهت اجتماعی و ارائه خدمات به شهروندان ، ضرورت دارد تا شهرداری محترم حداکثر مساعدت را جهت دریافت بخشی از هزینه های جاری موضوع مطروحه داشته باشد. (به استناد بند ۲،۵،۸و ۱۴ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران)

۵- نامه شماره ۶۳۴۶ مورخ ۲۱/۴/۹۹ شهرداری مهدیشهر ارائه لایحه بهره برداری بهینه از سازه های تبلیغاتی (لایت باکس) سطح شهر و انجام تشریفات قانونی جهت اجاره ۷۰ عدد لایت باکس در محور اصلی و مواصلاتی شهر و با قیمت ۰۰۰/۷۰۰ ریال برای هر سازه لایت باکس در بازه زمانی یک ماه و بازه زمانی پنج ساله در جلسه شورا قرائت شد و مورد موافقت اعضا شورا قرار گرفت.
(به استناد بند ۸، ۱۴ و ۳۰ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران)

۶- نامه شماره ۵۷۶۲مورخ ۱۱/۴/۹۹ شهرداری مهدیشهر در جلسه قرائت شد لذا در خصوص احیا فضای سبز منطقه پاپالو به اطلاع می رساند که براساس مصوبه شورای اداری شهرستان مهدیشهر با حضور استاندار محترم و جلسه با معاون محترم عمرانی استانداری جناب آقای دکتر فخری و مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان، جناب مهندس دهقان مقرر گردید در صورتی که فضای سبز پاپالو حفظ گردد، اداره راه و شهرسازی معادل ارزش ریالی ملک فوق را براساس توافقات شهرداری و نظریه کارشناسی به قیمت روز برآورد نموده و معادل آن زمین مسکونی در محدوده شهر برای مالکین تامین گردد. لذا با عنایت به موضوع فوق در صورتی که اداره راه و شهرسازی زمین فوق را تامین نماید ، شهرداری با مالکین محترم توافق لازم را به انجام برساند.
(به استناد بند ۲ و ۸ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران)

۷- نامه شماره ۵۴۷۳ مورخ ۲۱/۴/۹۹ شهرداری مهدیشهر در خصوص اجرای طرح بازگشائی خیابان ۱۲ متری راه بند در جلسه شورا قرائت شد و با تهاتر تعریض خیابان طبق نظر کارشناسی ارائه شده سال ۹۸ با زمین معوض شهرداری موافقت شد و مقرر شد مابقی مبلغ تهاتر با عوارض سال ۹۹ صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *