ایجاد میدان پرفسور نادعلیان

دستور کارجلسه : دویست و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر مهدیشهر با حضور اعضای محترم در ساعت ۱۷ مورخ ۲۵/۱/۹۹ در محل شورای اسلامی شهر تشکیل گردید. جلسه با صلوات بر محمد (ص) وآل محمد (ص) آغاز و وارد دستور گردید.
دستور جلسه : بررسی نامه های رسیده

تصمیمات متخذه:

۱- با توجه به گذشت یک سال از ایجاد میدان پرفسور نادعلیان و ساخت سردیس این مشاهیر علمی بزرگ سنگسری و اعلام آمادگی پیمانکار برای ساخت پایه سردیس پرفسور نادعلیان ، اعضاء شورا موافقت نمودند تا طبق طرح ارائه شده آقای حبیب دانایی فرد ، به صورت ترک تشریفات با مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۱۰۰ریال (ده میلیون تومان) ، ایشان نسبت به ساخت و نصب پایه سردیس پرفسور اقدام نمایند. (و تا پایان اردیبهشت نسبت به تحویل آن اقدام نمایند)

۲- نامه شماره ۷۲۴ مورخ ۲۵/۱/۹۹ شهرداری مهدیشهر در جلسه قرائت شد و با تملک ۴۰/۶ متر مربع از پلاک ۱۷/۲۵۶۵ به علت تاخیر در صدور پروانه ساختمانی مشمول عوارض پروانه به نرخ روز و کارشناسی تعریض به قیمت سال ۹۹ و قیمت کارشناسی رسمی ۰۰۰/۶۰۰/۱۸۵ ریال (یکصدو هشتاد و پنج میلیون و ششصد هزار ریال) مورد موافقت اعضاء شورا قرار گرفت . ( به استناد بند ۲۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای کشور)

۳- نامه شماره ۷۳۴ مورخ ۲۵/۱/۹۹ شهرداری مهدیشهر در جلسه قرائت شد و با تملک ۱۸ متر مربع با قیمت کارشناسی روز زمین به قرار هر متر مربع ۰۰۰/۰۰۰/۲۵ ریال (بیست و پنج میلیون ریال ) و کل مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۴۵۰ ریال (چهارصد و پنجاه میلیون ریال ) و در اجرای طرح تعریض خیابان زبان گنجشک در دشت به شماره پلاک ۴۳/۲۴۱۰ توسط شهرداری مهدیشهر موافقت گردید. (به استناد بند ۲۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای کشور)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *