به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)، هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر مراسم جشنی در سینما فجر برگزار شد.

۹۶/۱۲/۱۸

✅ خانم مهندس مرادعلیان #عضو_شورای_شهر_مهدیشهر در مراسم و جشن میلاد حضرت فاطمه و روز زن در محل سینما فجر:

✅ تبریک ویژه عرض میکنم میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) خدمت همشهریان خصوصا بانوان شهر مهدیشهر ،همچنین تشکر ویژه از آقایان محترم که درین روز بزرگ در کنار بانوان خود درین جمع حاضر شدند.

✅ خالی از لطف نیست که بگویم ما ازین بزرگداشتها چه میخواهیم ؟منظور از بزرگداشت روز زن ،روز مرد،روز دختر و…این نیست که فقط به بهانه نقشی که این افراد در زندگی ما ایفا میکنند هدیه ای بخریم اما در افکار خود حقوق برابر براشون قائل نباشیم ،احترامی که شایسته مقام زن هست براش نداشته باشیم ،عشق و محبتی که تشنه اون هست ازش دریغ کنیم ، نگاه به بحث بانوان و زنان جامعه باید تغییر پیدا کند ، جایگاه زنان در عرصه های مختلف در توسعه شهر بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

✅ اقداماتی خوبی توسط شهردار محترم در حال انجام است از جمله بحث اصلاح معابر که یکی از مشکلاتی که در شهر به وفور یافت می شود و اکثر خانم ها به جهت نامناسب بودن معابر جهت رفت وآمد پیاده در شهر مشکل دارند و امیدوارم با اقداماتی که در حال انجام است و بهسازی پیاده رو و ایجاد پیاده روهای جدید در معابر مختلف یکی از این مشکلات حل شده باشد.

✅ جناب دکتر حاجی بگلو شهردار محترم قول ایجاد پارک بانوان یا خانه فرهنگ مخصوص بانوان شهر را در سال ۹۷ داده اند که اتفاق بزرگی در شهر خواهد بود.
تشکر ویژه از همکاران محترم در شورای پنجم که سیاست گذاری برنامه ها به گونه ای است که نیازها و نگاه بانوان را نیز در مباحث شهری حتما در نظر دارند و ان شاءالله در جانمایی پارک بانوان با همراهی این عزیزان بهترین و در دسترس ترین فضا را با حمایت ایشان در نظر خواهیم گرفت.

✅ سالروز تولد بنیان گذار کبیر انقلاب را تبریک عرض می نمایم. متاسفانه در طول این ۴ دهه شاهد آنچه امام (ره) مد نظر داشتند در خصوص جایگاه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بانوان در جامعه محقق نشده داشت و با توجه به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری شاهد اتفاقات خوبی در این بخش باشیم.

✅ خوشبختانه سیاست دولت تدبیر و امید بر این است که حدود ۳۰ درصد از جایگاه مدیریتی در اختیار بانوان قرار بگیرد. لازم میدانم از فرماندار محترم ، که چنین نگاهی نیز در ایشان وجود دارد تشکر و قدردانی داشته باشم و ان شا ا… شاهد حضور زنان توانمند و شایسته در جایگاه های مختلف مدیریتی شهرستان باشیم.

🌐 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهدیشهر

photo_2018-03-10_00-14-25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *