نشست مردمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در مسجد پامنار برگزار شد

پنجمین جلسه مردم و مسئولین شهری با حضور نمازگزاران مسجد پامنار مهدیشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مهدیشهر- در ابتدای جلسه کسائیان رییس شورای اسلامی شهر مهدیشهر ضمن تشکر از حضور مردم و تبریک ایام دهه فجر و دعوت مردم به شرکت در انتخابات اسفند ماه به تشریح عملکرد شهرداری و شورای شهر پرداخت .

سپس مهندس عرب شهردار مهدیشهر ضمن تقدیر از حضور مردم منطقه در جلسه کلیه شهروندان را به همدلی و برادری و پشتیبانی از شهرداری و همچنین به شرکت در انتخابات دعوت کرد.

ایشان در ادامه به پروژه های عمرانی اجرا شده و در حال اجرای شهر پرداختند و از کلیه کسانی که در مدیریت امور شهر فعالیت های چشمگیری را دارند تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه حاضرین به طرح سوالات و پیشنهادات و مطالبات خود به صورت کتبی و شفاهی پرداختند که اعضای شورا و شهردار مهدیشهر نسبت به هر یک از موارد توضیحات لازم را ارائه دادند.

اهم موارد مطروحه در جلسه عبارت بودند از:

معضل سگ های ولگرد در داخل شهر

آخرین وضعیت پارک و مجتمع اندیشه و اقدامات انجام شده در این رابطه

آسفالت خیابان ۱۷ شهریور

رها شدن فاضلاب بعضی از خانه ها در کوچه

جاده فیروزکوه – آهوان – گنداب به کجا رسیده است؟

علت بومی نبودن مسئولین ادارات شهرستان

علت قطع برخی از درختان

و …

روابط عمومی شورای اسلامی شهر مهدیشهر از هیات امنا و امام جماعت و نمازگزاران مسجد پامنار که این جلسه را هماهنگ کردند کمال تشکر را دارد.

s4dr_۲۰۱۶۰۱۳۰_۱۸۱۴۲۴.jpg4uge_۲۰۱۶۰۱۳۰_۱۸۱۴۵۹.jpgz8ug_۲۰۱۶۰۱۳۰_۱۸۲۹۲۸.jpgtm2l_۲۰۱۶۰۱۳۰_۱۸۴۷۳۳.jpgwz8r_۲۰۱۶۰۱۳۰_۱۹۱۱۲۵.jpg6q8m_۲۰۱۶۰۱۳۰_۱۹۲۹۴۴.jpgi3ic_۲۰۱۶۰۱۳۰_۱۸۲۷۵۶.jpg

۹۴/۱۱/۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *