مراسم گرامیداشت روز دانشجو مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر برگزار شد.

به گزلرش روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد مهدیشهر دکتر سیدمحمد جواد موسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم خدمت حضار و مدعوین به طرح فرهنگی و ماندگار پیش رو در خصوص گرامیداشت مقام شهدای دانشجوی شهرستان اشاره کرد و در پایان پیام  دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص روز دانشجو را قرائت کرد.

حجت الاسلام ابوالفضلی مدیر گروه علوم سیاسی مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان بعنوان سخنران این مراسم، به جنبش دانشجویی در دوره های قبل و بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در قبل از انقلاب جنبش های دانشجویی نسبت به حکومت جایگاهی تقابلی داشتند و در مقابل حکومت قرار می گرفتند لکن پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنبش های دانشجویی در مقام تعامل و همکاری با حکومت هستند.
ایشان مهمترین ویژگی جنبش دانشجویی چه در قبل از انقلاب و چه در بعد از آن استکبار ستیزی بیان کردند و این عامل را مهمترین محرک در مبارزات و اقدامات دانشجویان دانستند و ادامه دادند: در تسخیر لانه جاسوسی علی رقم اینکه نظام در آن سالها با مشکلات و موانع گوناگونی مواجه بود و انقلاب هنوز بخوبی تثبیت نشده بود، دانشجویان با توجه به روحیه استکبار ستیزی بصورت خودجوش به این کار بزرگ دست زدند و با یافتن اسناد بیشماری چهره واقعی استکبار را به جهانیان نمایاندند.
این استاد دانشگاه در پایان با بیان سخنان قصار مقام معظم رهبری در خصوص دانشجو و وظایف او، دانشجویان را به مطالعه و تعمق بیشتر در بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتظارات و توصیه های معظم له به دانشجویان دعوت کردند.
در پایان مراسم بااهدای لوح و جوایز از دانشجویان نمونه علمی، فرهنگی و ورزشی تقدیر شد.
لازم به ذکر است از مهمانان ویژه این مراسم میتوان به مهندس قنبری فرماندار شهرستان مهدیشهر، مهندس شیردل شهردار مهدیشهر و کسائیان رئیس شورای شهر مهدیشهر اشاره نمود. همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع جنبش های دانشجویی در سالن طبقه همکف دانشکده علوم انسانی برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *