از خیل خان تا حسینیه اعظم مهدیشهر مسیر گردشگری خواهد شد

از خیل خان تا حسینیه اعظم مهدیشهر مسیر گردشگری خواهد شد
مسیر کوچه های مجتمع توریستی خیل خان مهدی شهر تا حسینه اعظم با بهسازی و زیبا سازی به مسیر گردشگری تبدیل خواهد شد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری مهدیشهر ، مهندس شیر دل عرب شهردار مهدیشهر با بیان این مطلب افزود : بمنظور حفظ و احیای بافت تاریخی شهر و همچنین استفاده ار ظرفیت های گردشگری و جاذبه های شهر مهدیشهر ، مسیر پیاده رو مجتمع گردشگری خیل خان که با همت بخش خصوصی احیا و مرمت گردیده است تا حسینیه اعظم مهدیشهر به مسیر گردشگری تبدیل خواهد شد.
وی که در پایان جلسه احیا بافت تاریخی شهر مهدیشهر با حضور مسئولین شهری اعم از رییس شورای اسلامی شهر مهدیشهر ، مسولین میراث فرهنگی و کارشناسان شهرداری مهدیشهر سخن میگفت، ادامه داد : این پروژه مهم و تاثیر گذار که با مشارکت بخش خصوصی و همکاری سازمان میراث فرهنگی استان و شرکت عمران و مسکن سازان استان سمنان اجرا میگردد، تاثیر به سزایی در جذب گردشگر به شهرستان مهدیشهر و همچنین حفظ و نگهداری میراث ارزشمند گذشتگان خواهد داشت .
وی در پایان تاکید کرد : با انجام بازدید میدانی به همراه مسئولین و کارشناسان مربوطه مقرر گردید کف سازی و بدنه سازی این کوچه ها تا دو ماه اینده در دستور کار قرار گرفته و مراحل ابتدایی این طرح آغاز گردد

۸_online

سایت شهرداری مهدیشهر

http://mahdi-shahr.ir/?p=300

1 دیدگاه در “از خیل خان تا حسینیه اعظم مهدیشهر مسیر گردشگری خواهد شد

  1. با سلام وتشکر از زحمات شما درخصوص احیای بافت تاریخی ، خواهشمندم درخصوص احیای مسجد تاریخی پامنار و حفظ آن تدبیری بیاندیشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *