سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مهدی‌شهر توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهدی‌شهر، علی عبدالحسینی عصر امروز در نشستی با اعضای ستاد برگزاری جشنواره بزرگ گردشگری ایل سنگسری در شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: پس از برگزاری نخستین جشنواره بزرگ گردشگری ایل سنگسر، بسیاری از سرمایه‌گذاران بزرگ به‌منظور سرمایه‌گذاری در شهر گردشگری مهدی‌شهر روی آوردند.

وی با اشاره به نقش برگزاری جشنواره بزرگ ایل سنگسری در تمایل سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این شهر بیان کرد: این اقدام سرمایه‌گذاران کلان، برای نخستین بار است که در شهر مهدی‌شهر صورت می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مهدی‌شهر افزود: تا پیش از برگزاری نخستین جشنواره بزرگ گردشگری ایل سنگسر هیچ‌یک از سرمایه‌گذاران، سرمایه‌گذاری در این شهرستان را مقرون‌به‌صرفه نمی‌دیدند و تمایلی به سرمایه‌گذاری در مهدی‌شهر نداشتند.

عبدالحسینی بیان کرد: بسیاری از سرمایه‌گذاران پس از برگزاری این جشنواره با حضور در شهرداری و شورای شهر به‌منظور هرگونه همکاری در هر بخشی، برای توسعه شهرستان مهدی‌شهر اعلام آمادگی کردند.

وی با تأکید بر حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری مهدی‌شهر از سرمایه‌گذاری در این شهر عنوان کرد: توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به‌عنوان یک اولویت مهم در شورای اسلامی شهر مهدی‌شهر دنبال خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مهدی‌شهر تصریح کرد: با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توان در راستای توسعه شهرستان  مهدی‌شهر بهتر گام برداشت.

عبدالحسینی سال 94 را سال توسعه بهداشت و درمان در شهرستان مهدی‌شهر عنوان و خاطرنشان کرد: برنامه‌های بسیار خوب و مناسبی در این سال برای توسعه وضعیت بهداشت و درمان مهدی‌شهر در حال انجام است.

به گفته وی، برنامه‌های توسعه بهداشت و درمان شهرستان مهدی‌شهر در سال 1394، در طول تاریخ مهدی‌شهر بی‌سابقه خواهد بود.

انتهای پیام/ج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *