مناطق گردشگری شهرستان مهدیشهر آمادگی جذب سرمایه گذاران را دارد

فرماندار مهدیشهر با بیان اینکه از تمام قابلیت های گردشگری شهرستان می توان استفاده کرد گفت:مناطق گردشگری شهرستان مهدیشهر آمادگی جذب سرمایه گذاران را دارد

به گزارش خبرنگار نیزوا،محمد رضا قنبری در دیدار دبیر کل مجمع فرزندان شهدا و ایثارگران کشور که در محل فرمانداری مهدیشهر انجام شد گفت: منطقه گردشگری مهدیشهر آمادگی جذب سرمایه گذاران را دارد.

وی با مروری بر قابلیت ها و توانمندی های شهرستان مهدیشهر جهت سرمایه گذاری اظهار کرد: کارخانه ترانسفور ماتور قدرت و شرق شهمیرزاد با سرمایه ای بالغ بر 770 میلیارد تومان و با جذب 3 الی 4 هزار کارگر متخصص یکی از کارخانجات منحصر به فرد در کشور است که عن قریب افتتاح خواهد شد.

فرماندار مهدیشهر قریب به اتفاق کارخانجات این منطقه را در سطح بالایی دانست که با توجه به تحریم ها تمام تلاش خود را به کار گرفتند و کالاهایشان به خارج از کشور صادر می شود.

وی کارخانه UPVC  و کارخانه قطعات خودروسازی غرب استیل را صنعت مهم این منطقه برشمرد و افزود: بالغ بر 1000 قطعه از قطعات خوردوسازی ایران خودرو و ساییپا در کارخانه غرب استیل مهدیشهرساخته می شود.

قنبری با اشاره به اینکه عشایر سنگسری هنرمندانه از شیر 32 نوع محصول لبنی تهیه می کنند تصریح کرد: با توجه به عشایری بودن و پرورش دام در منطقه و قرار داشتن بزرگترین مجتمع گاوداری استان در مهدیشهر، باید کارخانه فرآوری شیر و لبنیات در مهدیشهر احداث گردد.

فرماندار همچنین خواستار ایجاد کشتارگاه دام نوین و مدرن در مهدیشهر شد و افزود: از تمام قابلیت دام می توان بهره برداری و درآمد زایی داشت به گونه ای که می توان از موی بز تاخون و سُم گوسفند را صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *