امروز امریکا با تحریم ،نیرنگ ها وتهاجم فرهنگی به جنگ اسلام آمده است

امام جمعه مهدیشهر در سخنان خود پیش از اقامه نماز ظهر عاشورا در جمع عزادارن حسینی گفت: جبهه مقابل امروزما آمریکا است،که با تحریم و نیرنگ ها و تهاجم فرهنگی به جنگ با اسلام آمده است.

به گزارش خبرنگار نیزوا،امام جمعه مهدیشهر در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سالار شهیدان عشق حضرت اباعبدالله الحسین(ع)ویاران باوفایش را به محضر حضرت بقیه الله اعظم(ع) بیان داشت:این عزاداری ها نشان دهنده عشق و محبت وافر این مردم به ساحت مقدس اهل بیت(ع) است.این صحنه و خاطرات به یاد ماندنی که هرگز از ذهن هیچ انسانی خارج نخواهد شد،نشان دهنده ثبات مسیر ولایت است.

وی در ادامه گفت:امروز پیام های حیات بخش امام حسین(ع) برای همیشه بشر برای جهانیان طنین انداز شد.مرام حسینی این است که با این حال که تیر از هر طرف می بارد،امام حسین(ع)به اقامه نماز جماعت ظهر عاشورا می پردازد.

بارانی بیان داشت:پیام حضرت زینب(ع) در روز عاشورا در حال دویدن برای محافظت و حراست حجاب کودکان به ما این است که خواهرم حجاب زینبی خود را حفظ کن امام حسین(ع) برای اسلام شهید شد،امروز اسلام را غریب نگذاریم.

وی ادامه داد:نگذاریم اسلام در غربت خودش بماند،و نگذاریم فریاد یا حسین(ع) در یاحسین(ع) گم شود.حسینی بودن یعنی تسلیم محض معارف اهل بیت(ع) شدن است .

امام جمعه مهدیشهر ادامه داد:امروز فرهنگ غرب با همه ی هجمه سنگینش در غالب 170 شبکه ماهواره ای به جنگ با امام حسین(ع) و حسینیان زمان آمده است .36 سال ملت ایران در برابر همه تهاجم ها دولت آمریکا ایستاد.

بارانی درپایان سخنان خوش گفت:جبهه مقابل امروز آمریکا است،با تحریم و نیرنگ ها و تهاجم فرهنگی به جنگ با اسلام آمده است.امروز که13 آبان است روز استکبار ستیزی نامگذاری شده است و سه حادثه مهم در این روز اتفاق افتاده است.روزی که دانش آموزان قهرمان ما برای زنده نگه داشتن خون حسین(ع) خون هایشان در کف خیابان ها ریخته شد.

دومین حادثه مهم روز13 آبان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلاب و پیرو خط امام(ره) است.

در جبهه امام حسین(ع) باید مقاومت کرد وظلم ستیز بود و از دشمن نهراسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *