در بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر از دانشکده روانشناسی مهدیشهر بر گسترش همکاری های دانشگاه با مدیریت شهری مهدیشهر تاکید شد

 

به گزارش سایت خبری شورای اسلامی شهر مهدیشهر، ظهر امروز شنبه 3/7/93 اعضاء شوراي شهر به همراه شهردار مهدیشهر به منظور بررسي مشكلات و مسائل و تبادل نظر با مدیران دانشکده روانشناسی، از مجموعه دانشکده بازديد كردند.

بنابر اين گزارش پس از اين بازديد، با حضور دکتر صباحی رياست دانشکده، معاونت و جمعي از مسئولان دانشکده نشستي برگزار شد كه در آن مقرر گرديد برخی از مشکلات و مسائل و دانشکده روانشناسی به کمک شورا و شهرداری مهدیشهرحل شود.

برخی از تصمیمات متخذ شده به شرح ذیل میباشد

1.همکاری در پیگیری اینترنت خوابگاه دانشجویی و کابل کشی آن ، تهیه خط تلفن ثابت و آبیاری فضای سبز دانشکده.

2.در مورد گازرسانی به دانشکده شورا آمادگی خود را برای پیگیری موضوع اعلام کرد.

3.با توجه به حمایت مردم مهدیشهر برای استقرار و پیشرفت دانشکده مقرر گردید دانشکده نسبت به افزایش رشته تحصیلی اقدام نماید.

4. مقرر گردید به پیشنهاد دکتر صباحی شورای شهر مکانی را در سطح شهر مهدیشهر برای دفتر مشاوره ایجاد نماید و دانشکده متعهد گردید که اساتید و دانشجویان دکتری خود را جهت اداره دفتر مشاوره رایگان بکار گیرد.

5.همچنین جهت تخصیص مسیر تاکسیرانی به سمت دانشکده قول مساعد از طرف شهردار و شورای شهر داده شد.

6.دانشکده روان شناسی یکی از ظرفیت های دانشگاهی مهدیشهر است که در گذشته مردم و خیرین نسبت به احداث آن هم یاری کرده اند و در این جلسه آقای دکتر صباحی رئیس دانشکده اظهار امیدواری کردند که بتوانند چندین رشته ظرفیت پذیرش جدید در دانشگاه ایجاد شود.

امکانات آزمایشگاهی این مجموعه نیز مورد بازدید قرار گرفت که بنا به اظهار کارشناسان این آزمایشگاه در کشور تقریبا منحصر به فرد یا نادر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *