هتل دربند مهدیشهر 5 ستاره میشود

آغاز به ساخت اولین هتل 5 ستاره استان سمنان در مهدیشهر

download

هتل دربند مهدیشهر که از هتل های 4 ستاره استان می باشد با طرح توسعه جدید خود را به 5 ستاره تبدیل می کند

در مراسمی که به منظور شروع عملیات اجرائی (کلنگ زنی) این هتل در جوار هتل دربند مهدیشهر انجام گردید مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری صنایع دستی استان از زحمات و همت سرمایه گذاران مهدیشهری تقدیر کردند.

این بنا در زمینی به مساحت 27000 متر مربع احداث و به هتل دربند مهدیشهر الحاق خواهد شد. زیر بنای مفید این مجموع الحاقی 30000 متر مربع می باشد که شامل سالن امفی تئاتر در سه طبقه و ظرفیت حدود 2000 نفر، رستوران با ظرفیت 500 نفر کافی شاپ با ظرفیت 500 نفر، شهربازی و فضای بازی کودکان، پارک جنگلی، استخر و پارک آبی روباز، آلاچیق، ویلا و سوئیت به تعدا 100 واحد و تمامی تاسیسات و تجهیزاتی که نیازهای اساسی یک هتل 5 ستاره است.

لازم به ذکر است که زمین این مجموعه از طرف مسکن و شهرسازی از سال 92 واگذار شده و مراحل قانونی کار و اخذ پروانه از شهرداری و سایر مراجع مرتبط نیز انجام شده است.

آقایان حاجعلیان و ربانیان سرمایه گذاران این هتل 5 ستاره مبلغ سرمایه گذاری را حدود 40 میلیارد تومان و زمان بهره برداری را حدود 2 سال پیش بینی کردند.

در این مراسم سرمایه گذار مهدیشهری دیگری نسبت به احداث تله کابین در منطقه دربند اعلام آمادگی کردند که مدیر کل میراث فرهنگی استان از این سرمایه گذار استقبال نموده و قول مساعدت و همکاری دادند.

منتشر شده در 93/6/17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *