مدیرجدیدآموزش‌وپرورش شهرستان مهدیشهر معرفی شد

آیین معارفه و تکریم مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان مهدیشهر با حضور امام جمعه مهدیشهر، مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان فرماندار شهرستان، بخشداران مرکزی و بخش شهمیرزاد، اعضای شورای اسلامی سه شهر مهدیشهر شهمیرزاد درجزین و روستای فولاد محله و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات کانون شهید بیدقی مهدیشهر برگزارشد .

به گزارش پایگاه خبری نیزوا،در این مراسم   از زحمات و تلاش‌های علی طاهرزاده قدردانی شد و حکم مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان مهدیشهر، از سوی محمدرضا جهان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، به  حسین رشیدی اعطا شد.
حسین رشیدی مدیر جدید  آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر در این آیین ، با تقدیر از زحمات 82 ماهه علی طاهرزاده، به ارائه برنامه‌های آتی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان مهدیشهر پرداخت و تدوین سند راهبردی پنج ساله شهرستان در شورای آموزش و پرورش را از برنامه های خود در آینده ای نزدیک عنوان کرد.
وی ،پیشنهاد تشکیل کارگروه آموزش و پرورش در شورای اسلامی شهر های شهرستان را مطرح کرد که با استقبال اعضای شورای حاضر در جلسه روبرو شد.

در ابتدای این نشست جعفر حاجی ملک احمدی  معاون آموزش متوسطه این مدیریت، به نمایندگی از شورای معاونان آموزش‌وپرورش شهرستان،  ارائه گزارشی  از اهم اقدامات مدیریت شهرستان پرداخت.

نیزوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *