دیدار اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر با مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان

صبح امروز در دیدار صمیمانه اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر با عبدالمحمد منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان، راه های تعامل و همکاری مشترک نهاد شورا و رسانه بومی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مهدیشهر، در دیدار امروز که در دفتر کار مدیر کل صدا و سیما صورت گرفت، اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی موجود، خواستار همکاری هر چه بیشتر صدا و سیما در معرفی توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری مهدیشهر شدند.

 مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان نیز با اشاره به ضرورت بهره گیری از گویش های رایج استان در برنامه های رادیویی و تلویزیزونی تنوع گویشی در استان را یک فرصت دانست. اما بر استفاده بجا و منطقی از گویش ها در جذب مخاطبان سراسر استان تاکید کرد.

 وی با اشاره به پخش مجدد برنامه تلویزیونی«شب نشینی» گفت: پخش این برنامه با تغییرات و اصلاحاتی در محتوا و ساختار آغاز شده است و گویش سنگسری نیز در این برنامه مورد استفاده قرار می گیرد. وی آمادگی صدا و سیمای مرکز سمنان را در تهیه و پخش برنامه های مشارکتی به منظور معرفی توانمندی ها و پتانسیل های مهدیشهر اعلام کرد.

رئیس رسانه استانی با اشاره به ارتقای جایگاه رادیو، تلویزیون و واحد مرکزی خبر استان سمنان در بین مراکز کشور، موفقیت بدست آمده را حاصل تلاش های پیگیر و خالصانه برنامه سازان این مرکز خواند.

 اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر نیز با تاکید بر تاثیر گذاری رسانه ملی، از صدا و سیما به دلیل پخش مستقیم سوگواری مردم مهدیشهر در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی قدردانی کرده و خواستارتداوم این حرکت شدند.

منتشرشده در:  ۹بهمن / ۱۳۹۲ _ ۱۵:۳۰
Jan 29, 2014

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *