بخشـهای مختلف شهرستان مهدیشهر با وحدت و همدلی رشد می کنند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مهدیشهر  به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد وکیلی در جلسه مشترک اعضای شورای شهرهای مهدیشهر ، شهمیرزاد و درجزین، گفت: در دولتهای گذشته زحمتهایی کشیده شد و امروز دولت تدبیر و امید وضعیت موجود را به دست گرفته و در سطح استان بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه نیمه کاره وجود دارد که با توجه به بودجه ۱۰۵ میلیارد تومانی امسال که ۲۰ درصد آن تخصیص یافته، ۳۰ سال طول می کشد تا پروژه های نیمه تمام تکمیل و اجرا شود .

وی گفت: دولت تدبیر و امید یعنی چگونه با تعامل با جهان و همکاری در داخل با مردم بتوانیم از سرمایه ها و ظرفیتهای موجود برای رشد و توسعه جامعه استفاده کنیم .

استاندار سمنان همچنین با تبریک هفته وحدت ،ایجاد همدلی و وحدت را از عنایت الهی و اسلامی برشمرد و افزود: با وحدت و همدلی می توان به برکات و خیرات زیادی دست یافت .

وکیلی عامل وحدت را محبت دانست و تصریح کرد: تا زمانی که محبت و صمیمیت باشد خیر و برکت هم هست و اگر اختلاف ایجاد شود خیر و برکت هم وجود ندارد و با وحدت و همبستگی می توان عنایت الهی را همراه کرد چون دست خداوند با جماعت است .

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در فضای همدلی باید شهرها و بخشـهای مختلف شهرستان مهدیشهر به همدیگر کمک کنند اضـافه کرد: اگـر در یک منطقه رشدی ایجاد می شود دیگـران هم باید به کمـک این بخش بیایند و با سعه صدر بستر ترقی و رشد همدیگر را فراهم کنند و شوراهای شهرهای مهدیشهر و شهمیرزاد باید برای حل مشکلات، شورای درجزین گام بردارند و اگر شوراها در کنار هم و با صمیمیت تلاش کنند موجب دلگرمی و امیدواری بیشتر مردم نیز می شود .

وی با اشاره به این که حضور ائمه جمعه محور وحدت و همبستگی در شهرستان مهدیشهر است و شهرداران و اعضای شوراها دلسوزانه برای خدمت به مردم تلاش می کنند افزود: شهرهای درجزین، مهدیشهر و شهمیرزاد از گذشته یک مجموعه بوده و امروز هم یکی هستند و باید برای عمران و آبادانی بیشتر دست به دست هم بدهند و اگر فضای برادری و صمیمیت ایجاد گردد از منابع به بهترین وجه می توانند استفاده کنند .

همچنین حجت الاسلام بارانی امام جمعه مهدیشهر نیز با اشاره به هفته وحدت و کلام پیامبر اسلام (ص) گفت: معنویت اصل اساسی وحدت در امت اسلامی است و هر جا ذکر خدا و تقوا وجود داشته باشد امکان اختلاف وجود ندارد .

حجت الاسلام احمد پناه امام جمعه شهمیرزاد هم خدمت به مردم را مقام و منزلت ازرشمندی برشمرد و افزود: در مجموعه استان و شهرستان مهدیشهر همواره همدلی و همکاری خوبی بین مردم و مسئولین وجود دارد .

DSC07607011111

منتشرشده در:۲۸ دی / ۱۳۹۲ _ ۰۸:۲۷
Jan 18, 2014

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *