عدم اختصاص بودجه و اجرایی نشدن مصوبات دولت در مهدیشهر

به گزارش سایت مهدیشهر نیوز– حجت الاسلام سقاییان امام جمعه موقت مهدیشهر در بخشی از خطبه دوم نماز جمعه این هفته مهدیشهر (۲۶/۱/۱۳۹۰) از اجرایی نشدن مصوبات هیئت دولت در شهرستان مهدیشهر انتقاد کرد .

به گزارش خبرنگار مهدیشهر نیوز ، وی که در مصلای نماز جمعه مهدیشهر ( حسینیه المهدی ) سخن می گفت از مسئولان استان خواست : حال که سایر شهرستان های استان از حلاوت اجرای طرحهای مصوب هیات دولت در سفرهای سه گانه بهره مند شده اند ، زمینه ای فراهم کنند تا مردم مهدیشهر نیز این حلاوت را بچشند .

خطیب جمعه مهدیشهر عدم اختصاص بودجه و اجرایی نشدن طرح های مصوب دولت در شهرستان مهدیشهر را از اساسی ترین نارسایی ها و موجبات نگرانی و سو تفاهم مردم شهرهای مختلف این شهرستان اعلام کرد . وی آنگاه از برخی اظهار نظرهای عجیب در گوشه و کنار شهرستان مهدیشهر ابراز شگفتی کرد و گفت : متاسفانه گاهی از زبان بعضی از مسولان شهمیرزاد و درجزین شنیده می شود که مهدیشهر حق این دو شهر را نادیده گرفته است . او اضافه کرد : اما در مهدیشهر از بودجه دولتی خبری نیست که حق کسی ضایع شود .

حجت الاسلام سقائیان از مسئولان استان و شهرستان خواست ، بودجه شهرستان مهدیشهر و سهم عادلانه هر یک از بخش ها و شهرها را مشخص کنند ، تا زمینه ای برای سو تفاهم ها و کینه ورزی های موجود باقی نماند .

خطیب جمعه مهدیشهر ، آنگاه عزم مردم مهدیشهر را ستود و گفت : در حال حاضر هرگونه فعالیتی در مهدیشهر با اتکا به سرمایه های مردمی انجام می شود . اگر مهدیشهر آباد شده و رشدی داشته ، به برکت همت مردم این شهر بوده است . اما مشارکت مردم به تنهایی کافی نیست .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *