برگزاری اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی با حضور فاضلی (فرماندار) و اعضای حاضر در محل فرمانداری شهرستان مهدیشهر برگزار گردید.

در ابتدای جلسه فاضلی ضمن عرض خیر مقدم یادآور شد: با شهرستان شدن مهدیشهر ضرورت بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی – درمانی بیشتر از گذشته احساس می گردد و این امر همکاری جدی تر دستگاههای اجرایی ذیربط را می طلبد. وی همچنین افزود : امیدواریم با مدیریت آگاهانه و برنامه ریزی صحیح بتوانیم گامهای موثری در زمینه بهبود کیفیت ارائه خدمات بهداشتی – درمانی در سطح شهرستان برداریم ، ضمن اینکه مدیران شهرستانی باید درجهت اجرای وظایف ذاتی خود تلاش نمایند.

در ادامه دکتر کسائیان (سرپرست محترم شبکه و مرکز بهداشت شهرستان) ضمن قرائت ماده ۲۸تصویبنامه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خاطر نشان ساخت : بحث ارتقاء سلامت از مباحثی است که نیازمند توجه، بررسی و همکاری کلیه دستگاههای اجرایی می باشد.

از جمله مباحث مهم مطرح شده از سوی اعضای حاضر در جلسه : ساماندهی و انتقال دامداریها به خارج از حوزه شهری، دفن اصولی و بهداشتی زباله ها ، رعایت نکات بهداشتی در کشتارگاهها، اتلاف سگهای ولگرد و …

پی نوشت : معلوم نیست در این جلسه از مهمترین مصوبه دولت در زمینه بهداشت و درمان این شهرستان یعنی ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی  صحبتی شده یا نه؟، بدیهی است حداقل انتظار مردم از دولتمردان این است در شرایطی که مسائل و مشکلات بهداشتی – درمانی این شهرستان را بیشتر احساس می کنند!!! به مهمترین خواسته مردم در این زمینه حداقل توجه را داشته باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *