دیدار با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی / پیگیری موضوعات فرهنگی شهر

دیدار با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

✅ به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهدیشهر، در تاریخ ۹۷/۱۰/۱۰ جلسه ای با دکتر صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل وزارتخانه و با حضور دکتر همتی نماینده مجلس، جناب حسینی معاون امور حقوقی وزارت ارشاد در امور مجلس، حجت الاسلام والمسلمین فضیلت مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان، فرمانداران شهرستان های سمنان-مهدیشهر و سرخه و #رئیس_شورای_شهر_مهدیشهر برگزار گردید.

🔻در این جلسه آقای اسلامیان و وکیل ایشان آقای ذوالفقاری نیز حضور داشتند.

◽اصیل منش #رئیس_شورای_شهر_مهدیشهر بیان داشت: موضوع اصلی جلسه، رفع مشکل کتابخانه مرکزی شهر مهدیشهر بابت واگذاری زمین کتابخانه به مجموعه پارک اندیشه بود لذا آقای اسلامیان عنوان داشتند که حاضرند بابت زمین فوق در محل دیگری که مورد تایید سازمان کتابخانه های عمومی باشد دو طبقه کتابخانه ساخته و تجهیز شده به آن تحویل نمایند که این پیشنهاد مورد استقبال وزیر محترم قرار گرفت و مقرر شد موضوع در هیأت دولت مطرح و تصمیم گیری شود.

◽وی اظهار داشت: موضوعات ساختمان اداری و چارت تشکیلاتی اداره فرهنگ و ارشاد مهدیشهر توسط دکتر ارگی فرماندار مطرح و مقرر شد که وزیر محترم دستور اقدامات لازم را به انجام رسانند.

◽ #رئیس_شورای_شهر_مهدیشهر گفت: در خصوص کتابخانه در حال ساخت مهدیشهر، پردیس سینمایی دربند مهدیشهر و دفاتر شورای محلات هم نامه هایی به وزیر محترم تقدیم شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *