همتی نماینده مجلس در مراسم افتتاحیه پارک مهرگان: قطعا ما در کشورمان ظرفیت های خوبی داریم اهم از انسانی و طبیعی که باید این ظرفیت ها و فرصت ها را بشناسیم و به کار بگیریم.

۹۷/۷/۲۶

✅ مراسم افتتاحیه پارک گردشگری مهرگان با حضور مردم و مسئولین در مهدیشهر برگزار شد.

دکتر همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی:

◽تشکر ویژه ای دارم از همه عزیزانی که مدتهاست تلاش میکنند برای برگزاری این مراسم باشکوه در این محیط با صفا، از ریاست محترم شورای شهر مهدیشهر، اعضای محترم، شهردار محترم و همه مسئولینی که برای برگزاری این مراسم به هر نحوی زحمت کشیدن تشکر و قدردانی میکنم.

◽قطعا ما در کشورمان ظرفیت های خوبی داریم اهم از انسانی و طبیعی که باید این ظرفیت ها و فرصت ها را بشناسیم و به کار بگیریم.

◽بسیاری از کشورهای دنیا برای رشد و توسعه خودشان باید تلاش های چندین برابری داشته باشند تا بتوانند همچنین ظرفیت هایی که ما داریم را ایجاد کنند و در ادامه برنامه ریزی های لازم را برای کارهای توسعه ای آن انجام دهند.

◽نمونه ای از ظرفیت و پتانسیل موجود کشور را میتوان همین #مهرگان_ملی_گل_داودی_مهدیشهر دانست که باعث نشاط و شادی می شود و هم میتواند چرخه اقتصادی خوبی برای منطقه ایجاد کند.

◽این گونه اقدامات باید ادامه داشته باشند تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی به این ظرفیت ها آشنا شوند و تمایل برای سرمایه گذاری در آن ها بوجود آید که اخیرا ۳۲ توافق نامه در بحث گردشگری داشتیم که نزدیک به ۲۳ مورد آن مربوط به حوزه انتخابیه بنده و این منطقه بوده است که این موضوع نشان دهنده این موضوع است که تا حدودی سرمایه گذاران در حال شناخت منطقه و پی بردن به ظرفیت های آن هستند گرچه ما باید بیش از پیش به معرفی بپردازیم.

◽در بحث سرمایه های انسانی باید به این درک برسیم که رفتارهای سلیقه ای را کنار بگذاریم، این که به راحتی نیروهای خلاق و با استعداد را خنثی کنیم و گوشه نشین کنیم هنر نیست.

◽زمینه رشد و توسعه را از نخبگان گرفتیم و این عاملی شده که امروز شاهد مهاجرت این قشر هستیم، در صورتی که همه ما باید در مسیری که قانون مشخص کرده گام برداریم و نظرات سلیقه ای را کنار بگذاریم چرا که قانون در کانالی که مسائل کارشناسی، حقوقی و شرعی رعایت شده حرکت میکند و رعایت این موضوع به نفع همه خواهد بود.

◽با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث مسائل اجتماعی باید اقداماتی که موجب شادی آفرینی و ایجاد روحیه خوش در مخاطب می شود صورت پذیرد مانند همین مهرگان گل های داودی در این منطقه زیبا که همیشه بر این اصل تاکید شده که در چارچوب قانون و شرع باید جامعه را به سمت نشاط و شادی ببریم.

image_2018_10_28-21_2_38_235_qNe

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *