کمیسیون بانوان شورای شهر تشکیل شد

 

در این جلسه مهمانانی از مهد کودک های شهر مهدیشهر و شهمیرزاد حضور داشتند…

۹۷/۶/۶

#خبر_شهر

کمیسیون بانوان #شورای_اسلامی_شهر_مهدیشهر با حضور اعضا تشکیل شد.

✅ در این جلسه که با حضور مهمانان از مهد کودک های شهر مهدیشهر و شهمیرزاد تشکیل شده بود در مورد اهمیت آموزش کودکان مواردی ارائه شد.

◽️موضوعات مطرح شده در این جلسه به این شرح است:

◽️کودک در دنیای امروز جایگاه بسیار ویژه ای دارد تا جایی که می توان آینده شهرها و جایگاه آنان را بر اساس خصوصیات کودکانشان پیش بینی نمود.

◽️جای خالی برنامه های ویژه فرهنگی کودکان در جشنواره ها خالی است کودکانی که باید وارث فرهنگ این شهر تا دو نسل آینده باشند در برنامه ها و جشنواره ها دیده نمی شود.

◽️پیش دبستانی حلقه گمشده آموزش و پرورش است اما اداره بهزیستی قوانین منسجم تری برای مهد کودک ها نسبت به آموزش و پرورش دارد.

◽️آموزش کودکان زیر ۶ سال با بازی های حسی و حرکتی می باشد نباید آموزش را با کاغذ و خودکار ببیینم آموزش کودکان از ۶ ماهگی آغاز می شود.

◽️متاسفانه خانه های خلاقیت و بازی سطح شهر از کارکردهای اصلی خود منحرف شده و بیشتر وظیفه نگهداری کودکان را انجام می دهند که این موضوع با هدف اصلی شکل گیری این مراکز مغایرت دارد.

◽️در پایان جلسه مقرر شد مهد کودک های موجود در سطح شهر طی یک برنامه مکتوب هر آنچه در حیطه اختیارات و توان مدیریت شهری و شهرداری برای حمایت در جهت تقویت آموزش و بهبود کیفیت این مراکز امکان پذیر باشد ارائه دهند ، تا نسبت به بهبود شرایط ، حمایت و همچنین بهبود نظارت شهرداری طبق استانداردهای پذیرفته شده ، در خصوص خانه های خلاقیت و خانه های بازی اقدام گردد.
اعلام شد تا این مراکز در صورت علاقه مندی نسبت به ارائه برنامه ویژه در طول مدت برگزاری جشنواره ملی گل های داوودی اقدام نمایند.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهدیشهر

image_2018_9_5-8_6_47_479_4mC

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *