آسفالت منطقه کوهسار رابند بعد از ۷ سال با حضور اعضای شورای شهر


۹۷/۵/۸

صحبت های حجت الاسلام والمسلمین سقائیان امام جمعه موقت مهدیشهر در جمع اهالی محترم کوهسار رابند در حین عملیات آسفالت مسیرهای دسترسی این منطقه:

◽️بنده نیز از زحمات انجام شده توسط دکتر حاجی بگلو شهردار محترم، مجموعه شهرداری و اعضای محترم شورا نهایت تقدیر و تشکر را دارم. در ادامه لازم میدانم از کوشش های خبرنگاران محترم که فعالیت هایی را که در شهر انجام می شود را به مردم نشان میدهند تشکری داشته داشتم. ان شاء با فعالیت هایی که در حال انجام است در آینده شهری بسیار زیبا داشته باشیم.

✅ صحبت های سرکار خانم مرادعلیان #عضو_شورای_شهر_مهدیشهر در جمع اهالی محترم کوهسار رابند در حین عملیات آسفالت مسیرهای دسترسی این منطقه:

◽️شورای شهر هر برنامه و سیاستگذاری را داشته باشد اگر مجموعه مدیریت شهری، شهردار محترم و پرسنل شهرداری همراه نباشند اتفاقی نمی افتد، بحث سیاستگذاری در اختیار شورای شهر است اما اگر شهردار تلاشی نداشته باشد و همراه نباشد چنین اتفاقاتی قطعا نخواهد افتاد. هر نگاه و سیاستی که تاکنون مجموعه شورا داشتند جناب شهردار همراه بودند.

◽️بحث عدالت اجتماعی یکی از مهمترین نگاه های شورای شهر است که باید عدالت اجتماعی وجود داشته باشد و به همه مناطق به یک شکل توجه شود که شهردار محترم همواره نگاه عدالت اجتماعی سرلوحه کارشون بوده که از این بابت متشکریم.

✅ صحبت های جناب آقای پارسا #عضو_شورای_شهر_مهدیشهر در جمع اهالی محترم کوهسار رابند در حین عملیات آسفالت مسیرهای دسترسی این منطقه:

◽️تقدیر و تشکری دارم از شهردار محترم و اهالی محترم که پیگیر این موضوع بودند، ساکنین این مجتمع با مشکل عدم وجود راه دسترسی خوب و مناسب مواجه بودند که دغدغه اعضای محترم شورا نیز حل این مشکل بود که مسیر دسترسی چندین ماه قبل ایجاد شد که امروز به جهت رفاه و آسایش اهالی محترم این مسیر آسفالت شد. واقعا وقتی میبینم اهالی از این اتفاق خوشحال هستند ما نیز در مجموعه شورا و شهرداری خوشحال هستیم و همیشه بر این اصل که باید در جهت خدمت و رفاه مردم کار کنیم تاکید داریم در پایان از شهردار، مجموعه شهرداری و اعضای شورا که دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند تشکر میکنم.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهدیشهر

image_2018_9_5-8_1_13_486_pTa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *