همواره در دانشگاه آزاد عدالت برقرار بوده است

۹۷/۴/۳

✅ دیدار دکتر سلطانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر با #اعضای_شورای_شهر_مهدیشهر

◽️ نکاتی که توسط #اعضای_شورای_شهر_مهدیشهر در این دیدار بیان شد:

◽️دانشگاه آزاد اسلامی تا حد زیادی توانسته است عدالت را اجرا نماید که در تمام کشور و واحد های دانشگاهی آن کاملا این موضوع مشهود و مشخص است.

◽️رئیس جدید دانشگاه واحد مهدیشهر شخصی است با سابقه مدیریتی درخشان در بخش های مختلف که درد را تشخیص و درمان آن را می داند که امیدواریم اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

◽️اجرای میدان پروفسور نادعلیان در بلوار دانشگاه و برگزاری جشنواره ملی گل های داوودی مهر ماه سال جاری در پارک آبخیزداری قطعا برای دانشگاه تاثیر گذار خواهد بود.

◽️تلاش زیادی توسط رؤسای پیشین این واحد دانشگاهی انجام شده که قابل تقدیر است، از جمله معماری بسیار زیبا ساختمان که نمودی برای شهر و مجموعه دانشگاه های آزاد اسلامی استان خواهد بود.

◽️کاشت ۵۰ هزار درخت در سطح شهر در دستور کار شهرداری و شورای شهر مهدیشهر خواهد بود که تحولی در این بحث محسوب می شود.

◽️دانشگاه آزاد کاملا مردمی است به همین دلیل تاثیر گذاری زیادی در شهر و بین مردم، موثرین دارد و اکثرا برای شکوفایی دانشگاه آزاد خوشحال هستند.

◽️قابلیت های زیادی در دانشگاه آزاد وجود دارد که امیدواریم با تدابیر رئیس جدید موجب شکوفایی این مجموعه و در نتیجه این دانشگاه در شهرستان دانشگاه اول و در بین سایر واحد های دانشگاهی استان حرفی برای گفتن داشته باشد.

◽️از ویژگی های بارز دانشگاه آزاد می توان به این اشاره کرد که همواره در شرایط اقتصادی و سیاسی مختلف توانسته ثبات خود را حفظ کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر عصر یکشنبه سوم تیرماه در دیدار با اعضای شورای شهر مهدیشهر در محل شورای شهر بیان داشت: اقدامات خوبی توسط روسای قبلی این دانشگاه انجام شده که لازم میدانم از زحمات تک تک این عزیزان قدردانی و تشکر نمایم و قطعا در ادامه راه نیازمند استفاده از تجربیات این بزرگواران خواهیم بود.

وی ادامه داد: ساختمان بسیار زیبا دانشگاه با معماری منحصر بفرد آن جز اقدامات مثبتی بوده که در این واحد انجام شده و در جهت تکمیل این اقدام باید کارهایی در بحث فضای سبز و مواردی از این دست نیز انجام شود.

سلطانی فر با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اکنون برای همه اثبات شده است افزود: دانشگاه جایی است که به عنوان مقصد مطرح است و میتواند به عنوان بعد رسانه ای و برند یک شهر معرفی شود و این استان و شهرستان با چنین اصالت تاریخی و داشتن چنین بزرگانی وظیفه ما را برای خدمت رسانی و اعتلای نام دانشگاه آزاد دو چندان میکند.

وی گفت: امید به آینده خواهیم داشت و مسیر پیش رو با جدیت ادامه میدهیم که در این راستا کمیته هایی تشکیل شده که شرح وظایف متعددی معین و اشخاص متخصص حضور دارند که تمام سعی بنده این است تا بتوانم این امانت را به نحو احسنت به سرانجام برسانم و در این جهت اقداماتی برنامه ریزی که انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر گفت: بنده خودم را مهدیشهری میدانم از این رو برای پیشرفت مجموعه دانشگاه ازاد این شهر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

سلطانی فر با اشاره به ظرفیت های بالای شهر مهدیشهر اظهار داشت: غار دربند یکی از زیباترین غارهای آهکی کشور می باشد که در این منطقه واقع شده که همواره در بحث گردشگری باید به دو عامل زیر ساخت طبیعی که وجود دارد و ایجاد زیر ساخت های مدرن توجه کرد، علاوه بر این دو مورد باید به معرفی پتانسیل های شهر پرداخت که دانشگاه میتواند بهترین تریبون برای معرفی باشد.

وی عنوان کرد: ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر امانتی است که بر دوش اینجانب گذاشتند و همواره در طول مدیریت اجرایی خودم در بخش های مختلف بر اصل جانشین پروری تاکید داشتم.

در پایان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر بیان داشت: در حال حاضر هدف اصلی اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی است و بر این اساس ما نیز به واحدهای دیگر احترام گذاشته و تعامل سازنده ای خواهیم داشت.

 

روابط عمومی شهرداری  و شورای اسلامی شهر مهدیشهر

photo_2018-06-25_14-15-30

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *