جشنواره شهروند برتر برای اولین بار در استان سمنان برگزار می شود

۹۷/۳/۲۰
✅ حجت الله یحیایی معاون مدیر کل امور اجتماعی استانداری سمنان در نشستی که با اعضای شورای شهر مهدیشهر و شورای محلات شهر برگزار شد بیان داشت:

✅ جشنواره شهروند برتر برای اولین بار در استان سمنان برگزار می شود

◽️یحیایی با اشاره به اینکه تصمیماتی در خصوص برگزاری جشنواره شهروند برتر در اسفند ماه سال جاری گرفته شده افزود: برگزاری جشنواره شهروند برتر در شهرستان مهدیشهر یکی از پیشنهاد های اصلی می باشد.

◽️وی اشاره داشت: هدف از برگزاری جشنواره شهروند برتر تجلیل از تعداد خاصی از شهروندانی است که در حرفه، خدمت خود منحصر بفرد بوده و شایسته انتخاب به عنوان شهروند برتر را دارند.

◽️معاون مدیر کل امور اجتماعی استانداری سمنان بیان داشت: علاوه بر بحث تجلیل از شهروندان برتر بحث اهدای نشان ویژه به شهروندان برتر نیز در دستور کار قرار دارد به این صورت که به این اشخاص امتیازاتی در بخش های مختلف از جمله: عوارض شهرداری، امکانات دولتی و گردشگری، شهریه ها و… داده می شود.

◽️یحیایی ادامه داد: برای برگزاری این جشنواره در اول شهرستان مهدیشهر و سپس شهرستان سمنان به عنوان دو گزینه انتخاب شده اند که با همت مسئولان و مردم خوب شهرستان مهدیشهر قطعا برگزاری این جشنواره گامی مثبت در این شهرستان خواهد بود.

◽️وی بیان داشت: طبق دستور العمل در حال طراحی سایت ویژه این جشنواره و اپلیکیشن محله یار هستیم که اطلاعات در دسترس عموم قرار بگیرد.

◽️معاون مدیر کل امور اجتماعی استانداری سمنان در ادامه با بیان اینکه افراد به دو شکل می توانند در این جشنواره شرکت کنند افزود: روش اول خود اظهاری است که شخص با توجه به توانایی ها خود را معرفی میکند و روش دیگر اشخاص فردی که خصوصیات مد نظر را دارد و شاخص های عمومی و شاخص های اختصاصی را دارا می باشد معرفی می کنند.

◽️وی گفت: اطلاعات بدست آمده تحیل و بررسی می شود که تعدادی کاندیدا می شوند که مردم میتوانند به افراد مورد نظر رأی دهند در ادامه نیز ادارات و دستگاه های مربوطه تحلیل و رأی خود را نسبت به اشخاص مورد نظر اعلام می کنند که پس از جمع بندی امتیازات حدود ۳۵ نفر در بخش های مختلف به عنوان شهروند برتر معرفی می شوند.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهدیشهر

photo_2018-06-11_13-18-46

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *