وجود ۲۵ پروژه عمرانی ناتمام در مهدیشهر

در نشست خبری با حضور شهردار و اعضای شورای شهر مهدیشهر مطرح شد؛

رئیس شورای اسلامی شهر مهدی شهر با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از مشارکت مردم در مدیریت‌های شهری از تشکیل شوراهای محله در ۱۰محله این شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا- منطقه سمنان ،حسن نورانیان در نشست خبری که به اتفاق شهردار و اعضای این شورا برگزار شد، مهمترین اولویت شورای اسلامی این شهر را تعریض خیابان امام خمینی (ره) عنوان وخاطر نشان کرد: یکی از راه‌های توسعه شهر تعریض خیابان امام خمینی (ره ) از میدان شهدا تا میدان ولایت زیارت است.

وی یکی از رموز موفقیت شورای شهر مهدی شهر در دوره پنجم را تعامل خوب و سازنده این شورا با شهردار و مردم دانست و افزود: هرجا مردم حضور داشته باشند آنجا کارها با موفقیت به سرانجام می رسد.

این عضو پارلمان شهری مهدیشهر از تشکیل شوراهای محله در ۱۰محله شهر مهدی‌شهر خبر داد و تصریح کرد: ۵۰نفر به طور مستقیم در این شوراهای محله حضور دارند و در انجام کارهای مختلف شهری شهرداری را یاری می رسانند.

نورانیان به لزوم رویکردی مبتنی بر عدالت در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: راه پیشرفت مهدی‌شهر از عدالت می‌گذرد و تا عدالت برای این شهر برقرار نگردد طبیعتاًاین شهر پیشرفت نخواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر بدهی شهرداری این شهر را بالغ بر۲۵۰میلیارد ریال ذکر و اظهار کرد: درآمدهای شهرداری بسیار اندک است و بی‌شک با نگاه ویژه مسولین ارشد استان و شهرستان ،خواهیم توانست این مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنیم.

علی‌قلی پارسا مسوول کمیسیون ویژه پروژه های عمرانی و نائب رئیس شورای اسلامی مهدی شهر نیز از وجود ۲۵پروژه ناتمام در مهدی شهر خبرداد و اظهار داشت: جهت تکمیل این پروژه ها تاکنون جلسات مختلفی با مسولین ملی و استانی داشته ایم و مسولین قول مساعد جهت تکمیل این پروژه ها را داده اند.

وی ضمن تقدیر از مدیریت جهاددانشگاهی استان سمنان در جهت راه اندازی پژوهشکده رویان شهرستان مهدی شهر افزود: با شرایط بد اقتصادی که برجامعه حاکم است با مدیریت و تدبیر مسولین جهاددانشگاهی این پروژه درحال انجام است وانشالله به زودی شاهد افتتاح آن باشیم.

پارسا از پیگیری های انجام شده جهت تکمیل بیمارستان ۸۵تختوابی مهدی شهر خبر داد و افزود: بخشی از مطالبات پیمانکار این پروژه پرداخت شده و این پروژه با سرعت بیشتری در حال تکمیل شدن است و همانگونه که پیمانکار این پروژه اعلام کرده تاپایان سال جاری عملیات عمرانی و ساخت وساز آن به اتمام می رسد.

همچنین در ادامه این نشست خبری تکتم مرادعلیان مسول کمیته بانوان و عضوشورای شهر مهدی شهر نیز از راه اندازی شرکت تعاونی کارآفرینی برای بانوان این شهر خبرداد وتصریح کرد: یک از اهداف راه اندازی این شرکت تعاونی ،ایجاد اشتغال برای بانوان توانمند مهدی شهر در بخش های مختلف از جمله صنایع دستی وتولید لبنیات ایل سنگسری است.

مرادعلیان یکی از کارهای مهم این کمیسیون را تدوین شناسنامه بانوان توانمند مهدی شهری عنوان و خاطرنشان کرد: به زودی شناسنامه بانوان توانمند مهدشهر تدوین و در دسترس مسوولان قرار می‌گیرد.

photo_2018-05-29_20-05-11

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *