حضور نماینده مجلس در محل شورا


photo_2018-05-01_22-31-30

به مناسبت روز #شوراها؛ دکتر همتی نماینده مجلس با حضور در شورای اسلامی شهر #مهدیشهر ضمن تبریک روز شوراها به اتفاق سایر مسئولین ذیربط، طبق مصوبه جلسه پرسش و پاسخ و ملاقات مردمی مسجد صاحب الزمان عج مهدیشهر به پیگیری مشکلات حوزه #راه_و_شهرسازی مهدیشهر پرداختند.

🔸این جلسه با حضور #دکتر همتی نماینده مجلس، ارگی فرماندار مهدیشهر، دهقان سرپرست اداره مسکن و شهرسازی استان سمنان، باغبان و دامغانیان معاونین اداره مسکن و شهرسازی استان، نجار رییس اداره مسکن و شهرسازی مهدیشهر، امیدی رییس اداره راه و ترابری مهدیشهر، شهردار و اعضای شورای شهر مهدیشهر، پیمانکار بیمارستان و سایر مسئولین در حال ساخت مهدیشهر برگزار شد.

🔵بیمارستان ۸۵ تخت خوابی در حال ساخت مهدیشهر:

🔸دکتر همتی نماینده مجلس:
🔻اولویت اول ما در شهرستان مهدیشهر اتمام بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدیشهر است.
🔻کمیته و کارگروه ویژه ای در فرمانداری و یا شورا تشکیل شود و مستمرا به صورت هفتگی گزارش عملکرد را دریافت و آنالیز کنند.

🔹دهقان سرپرست اداره مسکن و شهرسازی استان سمنان:
🔻هفته گذشته با آقای علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها و تجهیزات دولتی و خصوصی دیدار داشتیم و مقرر شد قبل از ماه رمضان جهت بازدید از بیمارستان به مهدیشهر سفر کنند.
🔻چیلر و آسانسور بیمارستان را تامین کردیم و آماده نصب در زمان مورد نیاز است.

🔸باغبان معاون اداره مسکن و شهرسازی استان سمنان:
🔻طرح محوطه سازی بیمارستان شامل پد هلی کوپتر،ساختمانهای درمانی،فضای سبز،دیوار کشی،پست برق، پست گاز و … تکمیل شده و ظرف ۱۵ روز آینده نهایی می شود.
🔻برای طراحی شهری منطقه دربند و تجهیزات زیربنایی مانند گاز، آب و … اقدامات لازم صورت پذیرد.
🔻برای پیش پرداخت مرحله سوم پیمانکار نیاز داریم تا هماهنگی با دیوان محاسبات انجام شود و مجوزهای لازم صورت پذیرد.

🔴📞با پیگیری دکتر همتی و تماس با مسئولین دیوان محاسبات در جلسه به منظور پرداخت مبلغ یک میلیارد تومان از پیش پرداخت مرحله سوم موافقت و هماهنگی های لازم صورت پذیرفت.

🔹پیمانکار بیمارستان:
🔻از سال ۹۳ شروع بکار کردیم و ۱۸۷۰ روز تاخیر در پرداخت داشتیم که اخیرا با توجه به پیگیری های #دکترهمتی نماینده مجلس مبلغی را دریافت کردیم.
با توجه به افزایش نرخ ارز ۳۵% افزایش قیمت داشتیم.
🔻بعد از تعطیلات نوروز کار را با جدیت بیشتری آغاز کردیم و اکنون افراد زیادی مشغول به کار و فعالیت هستند.
🔻تا آخر سال ۹۷ بیمارستان افتتاح می شود.

🔵استقرار ادارات و سایت اداری مهدیشهر:
🔻مقرر شد به جابجایی اعتبار سال ۹۶ به میزان صد میلیون تومان از وضعیت پیمان به فصل مطالعه به منظور بازنگری طرح انجام شود.

🔵تعریض خیابان امام ره مهدیشهر:
🔻موضوع در ستاد باز آفرینی شهرستان مصوب شود و در سفر آقای عشایر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهری ایران مساعدت و دستور لازم اخذ شود.

🔻با هماهنگی های بعمل آمده مقرر شد تا اداره مسکن و شهرسازی ۲۰ قواره زمین به شهرداری مهدیشهر جهت تعریض این خیابان بدهد.

🔵طرح جامع مهدیشهر
🔻مقرر شد مسکن و شهرسازی استان در خصوص ابلاغ طرح جامع مهدیشهر پیگیری های لازم را بعمل آورد و تا پایان خرداد ماه ۹۷ اولین طرح جامع مهدیشهر ابلاغ شود.

🔵مشکلات پارک کوهستان مهدیشهر
🔻مقرر شد با درخواست شهرداری مهدیشهر و تغییر کاربری توسط کمیسیون ماده ۵ اراضی تجاری پارک کوهستان پس از کارشناسی عادلانه شهرداری نسبت به واریز بهای زمین اقدام و مسکن و شهرسازی سند را صادر کند.

🔵راه و ترابری
🔻با توجه به اینکه روز گذشته تخصیص ۵ میلیارد ریال اعتبار جاده گنداب مهدیشهر انجام شد؛ فردا مسئولین اداره راه و ترابری مهدیشهر باتفاق اداره مطالعات مسیر و حوزه راهسازی اداره کل راه و ترابری از محور مهدیشهر-گنداب بازدید بعمل آید و عملیات ترانشه برداری و اقدامات تسطیح حداکثر تا ماه آینده شروع شود.
🔻مقرر شد تا با هماهنگی های بعمل آمده و اقدام مشترک شهرداری و اداره راه مهدیشهر عملیات عمرانی و ساخت میدان دربند مهدیشهر هرچه سریعتر آغاز گردد.
🔻مقرر شد با توجه به اینکه کنارگذر مهدیشهر-شهمیرزاد جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری است و ردیف بودجه دارد؛ اقدامات لازم در خصوص عملیات عمرانی آن از وزارتخانه صورت پذیرد.
🔻با توجه به اینکه مهدیشهر کنارگذر ندارد و جاده اصلی از داخل شهر عبور می کند مقرر شد تا اداره کل راه و ترابری استان همکاری های لازم جهت تحویل قیر به شهرداری مهدیشهر را داشته باشد.
۹۷/۲/۱۰

منبع: کانال اطلاع رسانی دکتر همتی

🌐 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهدیشهر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *