جلسه پرسش و پاسخ در مسجد حضرت زهرا شهرک فاطمیه برگزار شد

◽️ با حضور مردم؛
جلسه پرسش و پاسخ و ارائه گزارش از برخی اقدامات انجام شده در نیمه دوم سال ۹۶ توسط #شهردار_مهدیشهر، #اعضای_شورای_شهر_مهدیشهر، مهندس کلیدری مشاور شهردار، مسئولین واحدهای عمرانی و فضای سبز شهرداری و اعضای شورای محله ۹ در مسجد حضرت زهرا شهرک فاطمیه برگزار شد.

در این جلسه مطالبی از طرف شهروندان از جمله تشکر، انتقاد و عنوان مشکلات و نقایص موجود مطالبی عنوان شد و پاسخ آن با توجه تخصص هر یک از اعضای حاضر در جلسه به شرح زیر داده شد:

✅ روند تکمیل ساختمان جدید شهرداری با سرعت در حال انجام است و ان شاء ا… در نیمه اول سال ۹۷ افتتاح و قابل بهره برداری خواهد بود که با این اتفاق سبب رونق مناطق و شهرک های فاطمیه و شهدا خواهد شد.

✅ قطعا پروژه، طرح و مصوبه ای به نفع کل شهر خواهد بود که با همراهی همشهریان عزیز همراه باشد تا سبب رونق و پیشرفت شهر شود.

✅ یکی از مهمترین مشکلات شهرک ها علی الخصوص شهرک های فاطیمه و شهدا و طالب آباد بحث تاکسی است که با جدیت خاص سعی شد این مشکل حل شود و در اولین اقدام تصمیم به راه اندازی فر تاکسی (اپلیکیشن درخواست تاکسی) شدیم تا بتوانیم در کمترین زمان و در تمام نقاط شهر پوشش دهی داشته باشیم.

✅ تخریب دامداری های بستر رودخانه در برنامه ما بوده و چندین تخریب نیز انجام شد و مابقی نیز طبق قانون در سال آینده انجام خواهد شد.

✅ در بحث فضای سبز باید گفت از زمانی که شورای دوره پنجم و شهردار روی کار آمدند هدف اصلی ایجاد تحولی در این بخش بوده و خوشبختانه با حضور افراد متخصص در این حوزه شاهد تحولی خواهیم بود و قطعا شک نکنید با اولویت بندی هایی که انجام شده در تمام نقاط شهر در بحث حوزه فضای سبز اقداماتی انجام خواهد شد و صرف یک منطقه و یک بلوار نخواهد بود.

✅ در بحث داشتن شهری سبز و حفظ لکه های سبز باقیمانده مصمم هستیم و در این راستا در این دوره ۴ ساله ۵۰ هزار درخت کاشته خواهد شد و هدف مهمتر علاوه بر کاشتن بحث نگهداری و حفظ درخت های کاشته شده خواهد بود.

✅ با توجه به خرید نهال توسط شهرداری، شهروندانی که تمایل دارند برای منزل خود نهال شاتوت دریافت نمایند با شورای محله خود هماهنگ باشند تا بصورت رایگان دریافت نمایند.

✅ برنامه و طرح مفصلی برای پارک آبخیزداری داریم که قطعا برای آینده شهر با توجه به گردشگری بودن منطقه بسیار مفید خواهد بود.

✅ بدون شک اقداماتی که در شهر انجام می شود قطعا کارشناسی شده و بدور از هر گونه ملاحضه و صرف منافع شهر و شهروندان خواهد بود.

✅ در بحث خدمات شهری با اقداماتی که انجام گرفته ظرف این چند روز با ورود دستگاه های مجهز در این بخش نیز با رویکردی متفاوت همراه هستیم.

✅ بنا بر تصمیماتی که گرفته مجموعه پرسنل شهرداری با خرید از بازار مهدیشهر به ازای هر ۵۰۰ هزار تومان تا سقف ۲ میلیون تومان ۱۰۰ هزار تومان از طرف شهرداری دریافت می کنند.

#اطلاعیه
🔻قابل ذکر است مراسم ارائه گزارش عملکرد نیمه دوم سال ۹۶ به طور مفصل و جامع همراه با جلسه پرسش و پاسخ روز یکشنبه ۲۰ اسفند با حضور #شهردار_مهدیشهر و #اعضای_شورای_شهر_مهدیشهر در مسجد امام علی شهرک انقلاب همراه با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

🌐 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهدیشهر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *