جلسه پرسش و پاسخ در مسجد پامنار برگزار شد


✅ با حضور مردم؛
جلسه پرسش و پاسخ و ارائه گزارش از برخی اقدامات انجام شده در نیمه دوم سال ۹۶ توسط #اعضای_شورای_شهر_مهدیشهر، مهندس کلیدری مشاور شهردار، مسئول واحد عمرانی شهرداری و اعضای شورای محله ۶ در مسجد پامنار برگزار شد.

◽️موضوعات مطرح شده در این جلسه به این شرح می باشد:

◽️۶ کمیسیون تخصصی در شورای دوره پنجم اعم از کمیسیون آب و فضای سبز، کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت ها و برنامه و بودجه، کمیسیون عمران و کمیته شهرسازی، کمیسیون امور فرهنگی – اجتماعی – گردشگری، کمیسیون بانوان، کمیسیون پیگیری پروژه های دولتی تشکیل شده است که هر یک از اعضا با جدیت در کمیسیون مربوطه در حال فعالیت هستند.

◽️با وجود مشکلات مالی ولی متوقف نشدیم و اقداماتی انجام شده و برخی دیگر نیز در حال انجام است از جمله: زیباسازی شهری در بخش های مختلف و به طور گسترده، پروژه بدنه سازی و جداره سازی محور خیل خان تا حسینه اعظم در جهت احیای بافت تاریخی شهر که در آینده این اقدام را برای بازار شهر در برنامه داریم که بازار سنتی و بومی با بافت زیبا و تاریخی تبدیل خواهد شد که نقش بسزایی در رونق دارد، لکه های سبز شهر مانند دردشت – طالب آباد و… قطعا حفظ خواهد شد، اجرای کفپوش پیاده رو خیابان صاحب الزمان و در آینده نصب المان های ورزشی، تعریض خیابان امام از میدان شهدا تا گردنه زیارت به صورت بلوار ۳۰ متری که همانطور که شاهد هستید اقداماتی انجام شده و اقدامات دیگری انجام خواهد شد، ۶ میدان در شهر احداث خواهد شد از جمله میدان پروفسور نادعلیان، ایجاد میدان در سه راه بسیج، ایجاد میدان مقابل اداره عشایری، ایجاد میدان مقابل ۲۰ واحدی اوقاف، ایجاد میدان در سه راه المهدی، میدان دربند و ایجاد میدان در انتهای خیابان صاحب الزمان (میدان پارسیان) که تقریبا به اتمام رسیده است، اصلاح خیابان صاحب الامر حد فاصل حسینیه المهدی تا سپاه، پارک بسیج در آستانه تحولی بزرگ است که تا شب عید آماده و منظر خوبی برای ورودی شهر خواهد داشت، پارک آبخیزداری که برنامه های بزرگی برای آن داریم که میتواند پارک منحصر بفردی باشد، ۲۰۰۰۰ درخت برای کاشت در سطح شهر خریداری شده، جداسازی آب خام و شرب در حال انجام می باشد و بسیاری از اقدامات دیگر….

🔻در ادامه جلسه موضوعاتی در بخش های مختلف مطرح شد:

🔻برای اجرای بلوار ۳۰ متری امام در حال رایزنی و گفتگو با صاحبان ملک هستیم که در این بخش اقدامات بسیار خوبی انجام خواهد شد.

🔻جشنواره ملی گل های داودی با ۸۰۰۰ بوته گل داودی در ۶۰۰ گونه مختلف قرار است مهر ماه سال ۹۷ برگزار شود که کار بسیار بزرگی خواهد بود.

🔻اقداماتی که در شهر گردشگری مهدیشهر انجام خواهد شد اعم از زیباسازی، فضای سبز و علی الخصوص المان های شهری باید کارهایی صورت گیرد که در شأن شهر گردشگری و از مواد بومی مختص و مناسب این منطقه باشد که تمام سعی ما تاکنون همین امر بوده و در آینده نیز همین خواهد بود.

🔻قطعا بدون مشارکت مردمی هیچ کاری در هیچ زمینه ای انجام نخواهد شد که لازم میدانیم تشکر ویژه ای داشته باشیم از همشهریانی که در هر زمینه ای به هر نحوی همراهی دارند و در جهت منافع شهر گام بر میدارند.

🔻هدف اصلی شورای محله انعکاس مشکلات ریز و جزئی محلات به شورا و شهرداری می باشد که نسبتا شورای محلات ۱۰ گانه شهر تاکنون عملکرد خوبی در این بخش داشتند.

🔻در حوزه فضای سبز ۹۰ درصد تنوع گیاهی استفاده شده مختص و مناسب شهر مهدیشهر می باشد چرا که معتقدیم تمامی کارها باید اصولی، با منطق و حساب شده باشد تا نتیجه ای برای شهر داشته باشد.

🔻آقای شهردار که در این شرایط مالی حاضر به قبول مسئولیت شدن نشان از توانایی بالا ایشان دارد.

🔻با پیگیری های صورت گرفته در صورت تامین ساختمان برای ایجاد مرکز انتقال خون در شهرستان اقداماتی انجام خواهد شد.

🔻طبق مصوبه شورای ادواری و شورای پنجم مسیر تشییع جنازه به حسینیه شهدا انتقال یافت که همراهی مردم با این مصوبه را می طلبد.

🔻با برنامه ریزی و مطالعاتی که در پارک آبخیزداری انجام شده با انجام اقداماتی در بلند مدت شاهد آن خواهیم بود که پارک آبخیزداری یکی از بهترین و خاص ترین پارک نه تنها در استان بلکه در کشور خواهد بود.

✅ قابل ذکر است در ادامه مجموعه جلسات ارائه گزارش عملکرد و پرسش و پاسخ، ۱۴ اسفند در مسجد حضرت زهرا (س) شهرک فاطمیه و ۲۰ اسفند در مسجد امام علی (ع) شهرک انقلاب برگزار خواهد شد.

🌐 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهدیشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *