رئیس شورای شهر مهدیشهر: مهدیشهر در ۴ سال آینده درخشش خوبی در سطح استان خواهد داشت

مهدیشهر، اولین شهر هومشند استان سمنان

✅ بخشی از نکات مطرح شده توسط دکتر نورانیان #رئیس_شورای_شهر_مهدیشهر در مراسم شهر هوشمند:

◽️مهدیشهر همواره در بسیاری از موارد جز اولین ها بوده همچنین امروز که به عنوان اولین شهر هوشمند استان سمنان معرفی می شویم.

◽️اعضای شورا با همراهی آقای شهردار مصمم به پیگیری و حل مشکلات هستند و یقین داریم مهدیشهر ۴ سال آینده درخشش خوبی در سطح استان خواهد داشت.

◽️با پتانسیل هایی بالایی که در مهدیشهر وجود دارد در آینده با همراهی مردم، مسئولین و… می توانیم دومین شهر استان باشیم که دور از دسترس نیست.

◽️تعریض خیابان امام به صورت بلوار ۳۰ متری از جمله برنامه های جدی ما خواهد بود در این زمینه همانطور که شاهد هستید اقداماتی در جهت بازگشایی انجام شده و این نوید را به شما خواهم داد با برنامه ریزی انجام شده توسط شهردار محترم بازگشایی عظیمی در این بخش انجام خواهد شد.

◽️بازگشایی خیابان صاحب الامر در دستور کار است، در بحث فضای سبز کارهایی خوبی از جمله پارک بسیج در حال انجام است، در بحث زیباسازی شهری، ایجاد ۵ میدان جدید و …. از جمله کارهایی است که در حال انجام است.

◽️علی رغم مشکلات مالی ان شاء ا… با همراهی مردم، پرسنل و… متوقف نخواهیم شد و تمام تلاش خود را برای ساختن مهدیشهر انجام خواهیم داد.

◽️ما اعتقاد داریم به مردم، مردم نباشند هیچ کاری انجام نمی شود و در مواردی اگر مردم حضور پیدا کردند کارها حل شده به عنوان نمونه در بحث تعریض خیابان هایی که انجام شد شاهد بودیم اشخاصی با کمترین توقع فقط جهت آبادانی شهر با ما همکاری می کردند که بسیار جای تقدیر دارد.

◽️بازار ما باید تقویت شود یکی از روش های آن روش های کسب و کار اینترنتی است ما باید همسو با همه که به سمت هوشمند سازی و الکترونیکی کردن پیش می روند اقدام نماییم و کارت شهروندی و اپلیکیشن فر تاکسی یکی از این اقدامات است.

◽️امیدواریم در آینده با برنامه ریزی مهندس حسینی و شرکت مبنا فرتاک آریا کارت شهروندی مهدیشهر در شهرهای اطراف حتی استان های دیگر قابل لینک و استفاده باشد.

◽️با تصمیم شهردار و اعضای شورا جشنواره گل های داوودی سال آینده در مهدیشهر برگزار می شود که چهارمین شهر کشور هستیم که چنین جشنواره ای را برگزار میکنیم.

🌐 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهدیشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *