۵۲ پروژه هفته دولت با حضور استاندار در شهرستان مهدیشهر افتتاح شد

همزمان با دومین روز از هفته دولت، استاندار سمنان برای افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی به شهرستان مهدیشهر سفر کرد و ۵۲ پروژه با اعتباری بیش از ۶۳ میلیارد تومان با حضور وی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار نیزوا، استاندار سمنان به اتفاق معاونین و هیئت همراه در بدو ورود به شهرستان مهدیشهر مورد استقبال مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان قرار گرفتند و سپس در گلزار شهدای درجزین حضور یافتند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

افتتاح محور مجتمع گلخانه ای درجزین به طول ۴/۲ کیلومتر، کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به مجتمع گلخانه ای و بازدید از پل در حال احداث روگذر درجزین، از پروژه های مهم سفر استاندار و هیئت همراه در درجزین بود.

حضور در مراسم افتتاح همزمان ۵۲ پروژه  عمرانی سطح شهرستان مهدیشهر با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان و بازدید از ساختمان اداری میراث فرهنگی شهرستان برنامه بعدی سفر استاندار در مهدیشهر بود.

استاندار به اتفاق هیئت همراه و مسئولین شهرستان مهدیشهر در ادامه سفر خود در شهمیرزاد حضور یافتند و سالن ورزشی خواجوی شهمیرزاد را افتتاح کردند.

این سالن ورزشی خیر ساز با اعتباری بالغ بر ۷۲۸ میلیون تومان احداث شده که ۲۵۰ میلیون تومان آن توسط خیر شهمیرزادی و ۴۷۸ میلیون تومان توسط دولت هزینه شده است.

سالن ورزشی خواجوی تحت مجموعه اداره  آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر است و مورد استفاده خواهران  قرار می گیرد.

در آیین افتتاحیه این سالن ورزشی از محمد تقی خواجوی خیر این سالن تقدیر شد.

برنامه پایانی سفر استاندار در شهرستان مهدیشهر، آغاز عملیات اجرایی شهرک صنفی خلیج فارس در مهدیشهر بود.

سایت شهرک صنفی خلیج فارس مهدیشهر در زمینی به مساحت کل ۱۰ هکتار و زیر بنای کل ۵۵۰۰۰ متر مربع، با مجموع ۴۰۰ واحد  و با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان به مدت سه سال اجرا خواهد شد.

به گزارش نیزوا، برخی از پروژه های مهم هفته دولت شهرستان مهدیشهر همچون آریا ترانسفو شهمیرزاد پنج شنبه ۴ شهریور ماه در با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری می رسد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *