اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد مهدیشهر به آموزش و پرورش واگذار می شود

اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد مهدیشهر بعد از انعقاد تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش در آینده ای نزدیک به این نهاد واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار نیزوا، اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد مهدیشهر بعد از انعقاد تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش در آینده ای نزدیک به این نهاد واگذار می شود.

در راستای طرح جامع تفضیلی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، بنا است تمامی امکانات و پروژه های متعدد این نهاد در نقاط مختلف کشور واگذار و امکانات در شهرهای مذهبی مشهد و قم تجمیع شود که اردوگاه فرهنگی تربیتی واقع در دربند مهدیشهر نیز در این برنامه است.

تمامی اقدامات اولیه برای واگذاری این پروژه انجام و طی بازدید که فانی وزیر آموزش پرورش در سفر امروز خود به مهدیشهر از این اردوگاه خواهند داشت، شرایط برای امضای تفاهم نامه واگذاری محقق می شود.

این اردوگاه تحت مدیریت اداره آموزش پرورش شهرستان مهدیشهر و استان سمنان قرار می گیرد و بهره و منفعت آن نصیب آموزش پرورش مهدیشهر خواهد شد.

پیش بینی می شود سالیانه ۵۰ هزار دانش آموز از سراسر کشور به این اردوگاه بیایند.

به گزارش نیزوا، این اردوگاه شامل رستوران، سالن های ورزشی، کلبه های دانش آموزی، سالن اجتماعات، کلاس های آموزشی، سالن آمفی تئاتر، سالن استراحتگاه، فضای سبز، ساختمان اداری، مسجد، محوطه اجرای مراسمات صبحگاهی و … است.

اردوگاه فرهنگی تربیتی دربند مهدیشهر در زمینی به مساحت تقریبی ۵ هکتار از سال ۹۱ آغاز به کار نموده و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

برای احداث این مجتمع فرهنگی تربیتی ۷۰ میلیارد ریال برآورد هزینه شده که تاکنون ۳۰ میلیارد ریال توسط کمیته امداد امام خمینی صرف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *