نائب قهرمان رقابت های فوتسال دانش‌آموزان جهان به مهدیشهر بازگشت

ماهان سلطانیان دانش آموز مهدیشهری که به عنوان نائب قهرمان مسابقات فوتسال دانش آموزی جهان و آقای گل رقابت ها خوش درخشیده بود عصر امروز به مهدیشهر بازگشته و مورد استقبال و تجلیل مسئولین، ورزشکاران، دانش آموزان و مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار نیزوا، سلطانیان دانش آموز مدرسه نمونه دولتی پاکزاد مهدیشهر که به عنوان بازیکن نماینده تیم ایران در رقابتهای فوتسال دانش‌آموزی جهان به عنوان پدیده فوتسال دانش آموزی خوش درخشیده بود با به ثمر رساندن ۱۰ گل به عنوان آقای گل رقابت ها معرفی شد.

وی با پایان یافتن این رقابت ها و کسب تیم ایران به عنوان نائب قهرمانی جهان در کرواسی، عصر امروز در میان استقبال ورزشکاران، فرماندار شهرستان، اعضای شورای شهر مهدیشهر، مسئولین اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش شهرستان، دانش آموزان و سایر مردم به مهدیشهر بازگشت.

همچنین آیین تجلیل از این قهرمان ورزشی با حضور مردم و مسئولین در سالن شهید بیدقی مهدیشهر بر گزار و با اهدای هدایایی از وی تقدیر شد.

بازیکن تیم ملی فوتسال دانش آموزی ایران، توانست با درخشش خود پیروزی های زیادی را برای تیم رقم بزند و عنوان پدیده این رقابت ها را از آن خود کند.

سلطانیان بازیکن تیم فوتبال صنعت ساختمان سنگسر است که پیش از این افتخارات دیگری چون نایب قهرمانی کشور و چندین مقامات استانی و کشوری در مسابقات  فوتسال لیگ جوانان ودانش آموزی کسب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *