دیدار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهدیشهر با رئیس شورای اسلامی شهر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مهدیشهر، دیروز جلسه ای با حضور فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان مهدیشهر در محل شورای اسلامی شهر برگزار شد.

در این دیدار کسائیان رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی در شورای اسلامی شهر ، حاصل تلاش و زحمات ماموران نیروی انتظامی را ایجاد آرامش و آسایش شهروندان و امنیت عنوان کرد و ضمن قدردانی از زحمات پرسنل نیروی انتظامی در طول شبانه روز،تلاش ها و فعالیت های بی دریغ و خالصانه آنها را ارج نهاد. ایشان همچنین از تعامل نیروی انتظامی با شهرداری تشکر کرد و افزود امید است در این سال که از سوی مقام معظم رهبری بنام سال همدلی و همزبانی نامیده شده  مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی تعامل بهتر و همکاری مستمری داشته باشند.

در ادامه سرهنگ رستمیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهدیشهر ضمن تقدیر از شهرداری و شورای شهر به دلیل همکاری های همه جانبه ، بیان داشت : توسعه و زیبایی شهر تاثیر مستقیم بر روی کاهش جرم و تخلف در شهر دارد و کارهایی که در سطح شهر صورت گرفته بر روی آمارهای مجموعه نیروی انتظامی تاثیر مستقیم داشته و قطعاً زیبایی و نو آوری در شهر باعث نشاط و شادابی شهروندان خواهد بود.

در پایان مراسم جناب سرهنگ رستمیان با اهدا لوح از رییس شورای شهر تقدیر نمودند.

۲۰۱۵۱۱۱۹_۱۰۴۳۳۴۲۰۱۵۱۱۱۹_۱۱۲۹۱۶

۹۴/۹/۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *