طنین زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان

با طنین زنگ مهرو مقاومت در مدارس شهرستان سال تحصیلی ۹۵-۹۴ آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر ، صبح امروز و با حضور حجت الاسلام بارانی امام جمعه محترم مهدیشهر، قنبری فرماندار محترم و رییس شورای آموزش و پرورش و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان و همچنین اولیاء دانش آموزان زنگ مهر و مقاومت با شرکت دانش آموزان آموزشگاه های رقیه(س)، کوثر و صدیقه در محل هنرستان صدیقه مهدیشهر به صدا درآمد.

در این مراسم حجت الاسلام بارانی امام جمعه محترم مهدیشهر در سخنانی با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی و روز نیایش و دعای عرفه به دانش آموزان توصیه کرد از فرصت جوانی و گذر عمر غافل نشوند و از جوانی خود نهایت استفاده را برای شناخت خدا داشته باشند.

در ادامه محمدرضا قنبری فرماندار شهرستان در سخنانی با اشاره به هفته دفاع مقدس و جنگ تحمیلی از تلاش ها و رشادت های رزمندگان در حفظ و پاسداشت خاک ایران زمین در مدت جنگ تحمیلی سخن گفت.

همچنین حسین رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس شعار امسال اداره آموزش و پرورش شهرستان را «نماز سرچشمه همه خوبی ها» عنوان و خاطر نشان کرد با نهادینه کردن نماز، قرآن و عترت در دانش آموزان بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی پیشگیری میشود.

Untitled225511

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *