توسعه زیر ساخت های اساسی مهدیشهر در جلسه هماهنگی با معاون امور عمرانی استانداری سمنان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مهدیشهر – طی جلسه ای که با حضور دکتر جانفشان ، معاون امور عمرانی استانداری سمنان ، مهندس صادقی ، مدیر کل مسکن و شهر سازی استان سمنان ، شهردار و اعضای شورای شهر در محل شورای شهر مهدیشهر برگزار شد راهکار های رفع موانع و توسعه ی زیر ساخت های شهر مورد بررسی قرار گرفت .

در این جلسه که با دعوت شورای شهر مهدیشهر برگزار شد در مورد موضوعات اساسی و زیر بنایی که نیاز حال و آینده شهر است و کمک شایانی به رشد و ارتقای شهری میکند ، بحث و تبادل نظر شد .

photo_2015-07-07_04-53-57

در این راستا تصمیماتی گرفته شد که به مواردی از آنها در ذیل اشاره میکنیم :

– از دو کنارگذر غربی و شرقی شهر که در جلسات قبلی هم مورد بررسی قرار گرفته بود ، بازدید شد و موانع احتمالی آن مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد شهرداری مهدیشهر ظرف مدت یک ماه نقشه های مورد نظر را تهیه نماید و جهت تصویب به کارگروه ارسال کند .

– در خصوص بافت قدیم مهدیشهر ، تصمیمات خوبی گرفته شد و مقرر شد در جلسه ای با حضور دکتر ایزدی ، مدیر کل بافت های وزارت مسکن و شهرسازی که در آینده نزدیک در استان سمنان انجام می شود و طی بازدیدی که دکتر ایزدی از شهر مهدیشهر خواهند داشت مسئله بافت قدیم مهدیشهر مورد بررسی و کارشناسی قرار بگیرد و همچنین خواسته های مردم مهدیشهر در حضور دکتر ایزدی مطرح و مورد تصویب قرار بگیرد .

– در خصوص جاده آهوان – گنداب تصمیمات خوبی گرفته شد که جزئیات آن در آینده به اطلاع خواهد رسید .

– در خصوص تسریع و تصویب طرح جامع و اصلاح بعضی از نقاط در حاشیه محدوده خدماتی که مورد نظر اعضای شورا و شهردار بود توافقات خوبی انجام شد و نهایتا مقرر شد این تغییرات با توجه به شاخص های مورد نظر در طرح جامع توسط مشاور صورت بگیرد و به جلسه مدیریت و برنامه ریزی استان که تصویب کننده بعدی طرح است ارائه شود .
– همچنین دستورات خوبی در زمینه بعضی از کاربری ها و بعضی از موانع موجود در شهر مهدیشهر توسط معاون عمرانی استانداری داده شد که مقرر شد توسط شهرداری ، مسکن و شهرسازی و سایر دستگاه های مرتبط انجام شود .

در این جلسه بعضی از موارد مورد نظر طرفین و اشکالاتی که در گذشته باقی مانده بود هم مورد ارزیابی قرار گرفت و تصمیمات خوبی گرفته شد و بعضی از راهکارها ارائه شد که راهگشای بسیاری از مشکلات فعلی مردم مهدیشهر خواهد بود .
گفتنی است که مشکلات ترافیکی شهر مهدیشهر هم اکنون هم به چشم میخورد و با تصویب و اجرائی شدن کنار گذار ها و مواردی که ذکر شد ، بسیاری از مشکلات مردم مهدیشهر رفع خواهد شد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *