در نشست اعضای شورای شهر و شهردار مهدیشهر با فرمانده سپاه استان تاکید شد : تعامل مشترک در پیشبرد طرحهای شهری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مهدیشهر، عصر امروز در نشستی با حضور سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان سمنان و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهدیشهر، شیوه های تعامل مشترک بین مدیریت شهری مهدیشهر و بسیج سازندگی سپاه استان سمنان به بحث و تبادل نظر گذارده شد.در این نشست صمیمانه که جبار دوستمحمدی مسئول بسیج سازندگی استان و سرهنگ شوقانی فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر نیز حضور داشتند، سردار شاهچراغی با اشاره به عزم جدی سپاه در اجرا و اتمام پروژه های اولویت دار مناطق روستایی استان، هدف بسیج سازندگی را رفع مشکلات مردم این مناطق دانست. شهردار مهدیشهر نیز با اشاره به برخی پروژه های نیمه تمام شهری و لزوم تکمیل آنها جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، خواستار همکاری سپاه استان سمنان در این زمینه شد.

photo_2015-07-05_22-26-16
اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر در بخشی از این جلسه، با اذعان به توانمندی های شگرف سپاه در حوزه های فنی و مهندسی، به مشکلات مرتبط با راه های درون شهری اشاره و اصلی ترین نیاز شهر را احداث دو کنارگذر شرقی و غربی دانستند. نمایندگان مردم در پارلمان شهری با اشاره به اینکه بلوار انقلاب، که بیش از سی سال پیش به عنوان جاده کمربندی شهر احداث گردیده، اکنون با قرار گرفتن در دل شهر، قادر به تحمل حجم سنگین ترافیک نیست ،احداث کنارگذرها را حیاتی ترین نیازهای مهدیشهر دانستند.

 

سردار شاهچراغی نیز با تاکید بر ضرورت اجرای طرحهای شهری، اجرای این کنار گذرها را از اولویت های نخست مهدیشهر بر شمرد و آمادگی سپاه استان را در اجرای این پروژه در چارچوب تبادل توافقنامه، با همکاری معاونت عمرانی استانداری سمنان اعلام کرد.
در این نشست بر استفاده از تجهیزات راهسازی بسیج سازندگی استان در پیشبرد طرح های شهری مهدیشهر، در قالب تبادل خدمات مشترک تاکید شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *