اولین باجه صدور کارت ملی هوشمند در مهدیشهر افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مهدیشهر- با حضور مدیران کل ثبت احوال و پست ، فرماندار ، اعضای شورای اسلامی شهرو تعدادی از مدیران شهرستانی ایستگاه کارت هوشمند ملی اداره پست شهرستان مهدیشهر افتتاح شد.

طالب بیدختی مدیرکل ثبت احوال استان سمنان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین باجه صدور کارت هوشمند ملی در اداره پست شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: صدور کارت‌های هوشمند یکی از طرح‌های بزرگ فناوری اطلاعات در کشور بوده که در این راستا مقدمه ورود به دولت الکترونیک است.

وی افزود: این کارت‌ها دارای سه ویژگی شناسایی، تصدیق هویت و امضای الکترونیکی است که این مولفه‌ها کلید ورود به درگاه‌های دولت الکترونیکی است.

وی گفت: این پیش ثبت‌نام می‌تواند در هر نقطه انجام شود به این معنا که متقاضی از هر نقطه‌ای که دسترسی به اینترنت دارد، از جمله منزل، محل کار و کافه‌نت و… می‌تواند درخواست کارت هوشمند ملی را ارایه دهد و درسال جاری پیش بینی صدور 5000 کارت ملی در شهرستان مهدیشهر را داریم که تا کنون 500 مورد تحقق یافته است.

20150630_092531

فرماندار شهرستان مهدیشهر در مراسم آغاز صدور کارت ملی هوشمند ضمن تشکر از مدیرکل ثبت احوال و پست استان سمنان گفت: در حال حاضر بستر ارتباطی لازم برای آغاز به کار پروژه بسیار دقیق و ظریف صدور کارت ملی هوشمند در شهرستان مهدیشهر فراهم شده که از امروز شاهد صدور این کارت و خدمت رسانی به مردم شهرستان خواهیم بود.

20150630_092720

کسائیان نایب رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر از زحمات مدیران کل ثبت احوال و پست استان سمنان قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این ایستگاه، صدور کارت هوشمند ملی در این شهرستان سرعت بیشتری پیدا کند.

20150630_092802

لذا همشهریان محترم میتوانند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی خود و والدین جهت ثبت نام به اداره پست شهرستان مهدیشهر مراجعه نمایند.

20150630_091519

9/4/1394

مطالب مرتبط

2 دیدگاه‌

  1. محمدی گفت:

    در اینجا جا دارد از کسانی که در پشت پرده و گمنام در جهت نیل به این مقصد و راه اندازی این ایستگاه تلاش کردند و نامی از انها برده نشد تشکر کرد بنده به نوبه خود از اقای تورانیان رئیس اداره پست شهرستان مهدیشهر بابت زحمات شبانه روزی ایشان تشکر می کنم ناصر جان دستت درد نکنه ممنونم خسته نباشی

  2. راشدی گفت:

    بنده هم به نوبه خودم از تلاشهای بی وقفه و پر ثمر آقای تورانیان رئیس اداره پست شهرستان مهدیشهر در تحقق این هدف کمال تشکر را دارم و برایشان توفیق روز افزون آرزومندم .
    آقای تورانیان دست مریضاد و خسته نباشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *