تشکیل مجمع نمایندگان ادوار شوراهای اسلامی شهر مهدیشهر

نمایندگان مردم در چهار دوره شوراهای شهر در محل شورای اسلامی شهر مهدیشهر جهت تشکل مجمع نمایندگان تشکیل جلسه دادند

عبدالحسینی رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر ضمن خیرمقدم تقدیر از حضور شوراهای سه دوره گذشته شهر مهدیشهر درشورا تصریح کرد: برگزاری این جلسات به منظور استفاده از نظرات اعضای شورای شهر در تمام دوره‌های گذشته مهم است،

همچنین افزود در شهر کمبود انجمن های مردم نهاد داریم، لذا وجود یک NGO از نمایندگان ادوار شورای اسلامی شهر مهدیشهر ضروری به نظر میرسد.

همچنین ایشان برای دو عضو غایب از شوراهای ادوار آقای یوسفیان و خانم سعیدی آرزوی سلامتی کردند.

 

در ادامه پارسا عضو شورای دوره سوم تصریح کرد: تجربه و اندوختهاعضاء شوراها می تواند کمک شایانی برای توسعه و عمران شهری داشته باشد و مقرارات ثبت شورای ادوار را به استحضار خاضرین در جلسه رساند.

مستخدمین حسینی عضو دوره اول و سوم شورای شهرنیز بیان داشت: تشکیل شورا با رای مستقیم مردم که از 4 دوره قبل شروع شده است یعنی تصمصم گیری خود مردم در امورات شهر خود می باشد که شوراها با همفکری خود در سیستم مدیریتی شهر مشارکت لازم را دارند و در همه امورات می توانند سهیم باشندومطمننا اعضای  چهار دوره تجربیات بسیار خوبی در زمینه مسایل مدیریت شهری دارند که  می تواند کارگشا باشد.

 

20150628_184719

سقائیان امام جمعه موقت و عضو دوره اول شورای شهر در پایان جلسه بیان داشتند، در تلاش هستیم تا از ظرفیت شوراهای ادوار گذشته استفاده کنیم و برای استفاده بهتر از این ظرفیت مجمع ادوار مشورتی شورا را تشکیل دهیم تا از منتخبان داوطلبان شوراها استفاده کنیم در حقیقت این افراد سرمایه‌های مدیریت شهری هستند و نباید به راحتی از کنار آن‌ها عبور کرد.

همچنین در پایان سخنان به بیان 3 نکته اخلاقی در خصوص عوامل رشد انسان پرداختند.

در این جلسه مقرر شد آقایان امام وردی نورانی، سید محمود پاکزادیان، سید محمد شاهمیری، علیقلی پارسا و علی خداداد جهت بررسی و تدوین اساسنامه پیشنهادی و پیگیری روند اجرایی تشکیل این مجمع حداکثر به مدت یک ماه اقدام نمایند. و جلسه بعدی این مجمع در تاریخ 6/5/94 در محل شورا برگزار گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *